Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetin 30 korttia, sain 10

Vierailija
23.12.2010 |

jotenkin vähän paha mieli.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä täällä taas vaahdotaan kun kaikki eivät tee asioita kuten te itse?

me ei laiteta kortteja kenellekään, mutta ei se nyt mikään henkilökohtainen hyökkäys ole ketään kohtaan. ei vaan ole tapana. toivotan hyvää joulua omalla tavallani. kukas se määrää mikä se oikea tapa on toivottaa hyvää joulua? onko se taas tämä "kun aina ennekin on näin tehty"??

Vierailija
22/26 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUh, millaista väkeä sitä löytyykin. En ole vuosiin laittanut kuin mummolleni kortin, muuten jäänyt tuo perinne vähille. Nyt olen saanut kaksi kummilasta, joten heitä voi lahjoa ja lähettää kortteja ja paketteja, mutta en todellakaan jaksa tai muista mitään joulukorttirumbaa alkaa pyörittämään. Jotkut lähettää sitkeästi kortteja ja onhan se ihan kivaa, mutta en kyllä koskaan ole laskenut tai sillä perusteella lähettänyt kortteja, että joku lähettää minulle. Ei ole minun perinteeni. Kertaakaan en ole saanut edes sitä mummoni korttia joulukorttihinnalla postiin, aina on mennyt vasta viimetingassa.

Mutta en olekaan mitenkään uskovainen, joten eipä tämä joulu nyt niiiin tärkeä juttu ole muutenkaan. Pakanajuhlia vietetään. Ehkä pitäisi aloittaa jokin oma perinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kai noita on tullut n. 20 kpl. Itse asiassa olen kyllä ajatellut kaikkia kortin lähettäneitä, mutta en vaan ole viitsinyt itse vaivautua korttien lähettelemiseen. Ihan turha rumba mielestäni.

Vierailija
24/26 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajoissa lähetetyt kortit saapuvat luoksesi ensi viikolla, myöhässä.

Itse postitin 15 korttia 15. pv jättäen ne Helsingin päärautatieaseman joulutervehdyksille varattuun postilaatikkoon, seuraavana aamuna näin, että ltk oli tupaten täynnä, punaisia kuoria törrötti sen suuaukosta, soitin Itellan keskukseen ja kerroin tyhjennystä odottavasta laatikosta, ainakin äitini kertoi saaneensa kortin jo 17.12,

Vierailija
25/26 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens vuonna pitää kunnostautua ja lähettää kortit kaikille heille.

Vierailija
26/26 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen verran pitäisi lähimmäisiään muistaa, että edes sen kortin laittaa menemään.

Tekstarit on todella syvältä jouluaattona. Pilaa tunnelmaa ja häiritsee joulun viettoa. Ei kiitos.

Minä en ole pariin vuoteen lähettänyt yhtään korttia. En enää jaksa sitä korttirumbaa. Läheisiä voi muistaa muulla tapaa joulunaikaan enkä jaksa olla kaukaisten sukulaisten kanssa "joulukorttiväleissä".