Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pph kertoi 5-vuotiaallemme

Vierailija
23.12.2010 |

ettei joulupukkia ole kuule olemassakaan. Tyttö tuli itkien hoidosta, kun täti oli paljastanut joulun todellisuuden. Voisin kuristaa sen ämmän-

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vittua!? saamari mikä urpo! kai sä huusit jo sille ämmälle?

Vierailija
2/18 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 7-v. uskoo ihan joulupukkiin, vaikka tietää että on myös valepukkeja. Mutta se mikä meille tulee on kuulemma ihan oikea. Eli pieni epäilyksen siemen ilmeisesti on jo..

Miksi ihmeessä hoitaja on noin tehnyt? Onpas ollu ajattelematon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Ei lapsia ole syytä pitää valheessa tai muutenkaan manipuloida.

Vierailija
4/18 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim.jos oma lastenlapsi lyö päänsä, niin ei ota tätä syliin, vieraita lapsia ei koskaan ota syliinsä. Tukistelee ja juoruilee lasten vanhemmista ja sairauksista. Onneksi hoitosuhde loppuu pian ja sitten harkitsen sen pomolle ilmoittamista.Ap

Vierailija
5/18 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Ei lapsia ole syytä pitää valheessa tai muutenkaan manipuloida.

tosin pph.ksi ei juuri ole seulaa.

Vierailija
6/18 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurissa vastaavanlainen hoitaja. Ihan samanlainen idiootti

Vierailija
7/18 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuollaisia pp-hoitajia edes olemassa...

Syliin TÄYTYY ottaa jos suinkin ehtii, ainakun lohduttajaa oikesti tarvitaan.

Todellakin tekisin valituksen tuollaisesta hoitajasta. onhan sekin ikävää että on paljastanut joulupukin salaisuuden, mutta vakavempaa on, jos ei tarjoa turvallista syliä hoitopäivän aikana! Ymmärrän ettei joka hetki ehdi ottamaan syliin, kun on ruoanlaittoa jne, mutta muussa tapauksessa täti on pikkaasen väärällä alalla!!!!!

Vierailija
8/18 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt puistossa vastaavanlaisen tädin, joka ei ottanut itkevää lasta syliinsä, perusteli tämän sillä, että lapsi karaistuu. Fyysistä väkivaltaa ei saa käyttää kukaan!

Vierailija
9/18 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim.jos oma lastenlapsi lyö päänsä, niin ei ota tätä syliin, vieraita lapsia ei koskaan ota syliinsä. Tukistelee ja juoruilee lasten vanhemmista ja sairauksista. Onneksi hoitosuhde loppuu pian ja sitten harkitsen sen pomolle ilmoittamista.Ap

En voi ymmärtää!

Vierailija
10/18 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin sydärin. Itse en valehtele lapsille, vaan olen kertonut alusta lähtien että joulupukki on satuhahmo, jonka olemassaoloa aikuiset tykkäävät teeskennellä perinnesyistä. Samaa selitystä olen käyttänyt jumalista, eikä se tunnu traumoja aiheuttaneen.

Vierailija
11/18 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin sydärin. Itse en valehtele lapsille, vaan olen kertonut alusta lähtien että joulupukki on satuhahmo, jonka olemassaoloa aikuiset tykkäävät teeskennellä perinnesyistä. Samaa selitystä olen käyttänyt jumalista, eikä se tunnu traumoja aiheuttaneen.

niin ei se kuitenkaan oikeuttaisi toisten lapsille kertoilla samaa.

Vierailija
12/18 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä. Ihan oikeasti. Ei ihme että lapset eivät usko teitä myöhemmin kun huomaavat heille järjestelmällisesti valehdellun herkässä iässä. Hävetkää.

Vierailija
13/18 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eettinen dilemma, onko väärin valehdella lapsille että Joulupukki on olemassa?

Minusta ei. Oli jännittävää lapsena odottaa Joulua, kun näin yhdesti tontunkin kurkaavan ikkunasta! (sisko se tais olla, vanhempana tajusin) Ja Joulupukki se vasta jännittävä olikin! En koe että vanhempani olis huijaripettureita kun eivät paljastaneet pukin salaisuutta ja aion omalle lapsellekin kertoa, että Joulupukki on olemassa, niin pitkään kun uskoo... Perinteet kunniaan!

Vierailija
14/18 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä. Ihan oikeasti. Ei ihme että lapset eivät usko teitä myöhemmin kun huomaavat heille järjestelmällisesti valehdellun herkässä iässä. Hävetkää.

Taas näitä muita parempia ihmisiä...

Vierailija
15/18 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä muita parempia ihmisiä...

No enpä olisi tuota itsekään paremmin sanonut. Rehellisyyden piti olla suomalainen perushyve, mutta nyt alkaa usko karista. Kamalaa kaksinaismoralismia: jos Matti Vanhanen satuilee puutavarasta, se on aivan kamalaa, mutta kun mamma valehtelee lapselle tavaran tulevan pukilta, se on ok. Hohhoijaa.

Vierailija
16/18 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa, itse en usko joulupukki hömpötyksiin, niin annetaanko pojan uskoa vai ei?

Vierailija
17/18 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on oikein, kertoako tai ei MUTTA se ei olo pph tehtävä vaan perheen oma päätös!

Ihme juttu kun niin ollaan ymmrtäväisiä ko. pph kohtaan vaikka mm. tukistelee. No, toisaalta en kyllä ymmärrä miten joku laittaa tuollaisella lapsen hoitoon eikä edes tee asiasta ilmoitusta...

Vierailija
18/18 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pph on vielä joku kunnan silmäätekevän vaimo, niin arvaa uskooko kukaan sinua? Samantien saat sitten kerätä kimpsusi ja kampsusi ja muuttaa muualle. T.Yksi jolla lapsi oli sadistisella hoitajalla junttilassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi