Päivän parhaat naurut tarjoaa Iltalehti: Martinan ja Eskon ihana joulu
Katsokaa ihanaa Eskoa, ihana meikki, ihana rusetti, ihana paita ja ennenkaikkea ihanat housut. Aitoa lehteä.
Kommentit (37)
2,5-vuotiaan kommentti. Kuvissa on kuulemma X:n äiti, isi ja X vauvana. Ja äidillä on hieno tukka päässä :D
Kynnet: Kynsistudio Sao / Ester
Ripset: Xtreme Lashes/ Enni
Hiukset värjäys ja leikkaus: Revolution Hair / Jani Marttinen
Martina & Esko vaatteet: Tommy Hilfiger, Guess, Gant, Noolan, May Björlund,
Victorian vaattet: Daisy & Don: Gant ja Armani
Ihonhoito: kauneushoitola Babulous / Minna ja Ella Bachen tuotteilla
Mut hyvä kuvia silti! Maalaisjoulusta tuli vensimmäinen ajatus, että ovat oikein naturelleja. =)
siis ei naurattanut ollenkaan.
Oli muuten muutama erittäin kaunis kuva noissa, hyvännäköinen perhe mun mielestä.
on tosi suloinen. niin kyllä kaikki vauvat... Ja sille, jonka tarvitsi pastettaa lista, missä näkyy ehostukset ym., niin se on kuule nykypäivää ihan meillä taviksilla,ja normaalia varsinkin julkkiksilla lehtikuvissa..
Siiis niiin maalaisjoulua että!!! Heheh!
Mun mielestä jotenkin niin keinotakoista ja tuli mieleen joku "rakennettu" perhe joiden ilmeet, eleet, hiukset, meikki ja hiukset on laitettu äärimmäisen pikkutarkasti......
ehkä naurattais, mutta kun ei noi kumihuulet meinaa taipua hymyyn..:D
En ymmärrä mitä ihmeellistä noissa on. Tyttö on ihan tavallisen lapsen näköinen, vanhemmat julkisuudenkipeitä tyrkkyjä, Martina ihan nätti muttei mikään äidillinen tai kaunis. Varsinkaan nykyään kun on pilannut ulkonäkönsä. Esko ihan jees, mutta ei mies mun makuun.
Kovasti hehkutetaan kuinka on iiiiihanan näköinen perhe, ja todella suloinen vauva ja oikein fanejakin löytyy kyseiselle perheelle. WTF???
on tosi suloinen. niin kyllä kaikki vauvat... Ja sille, jonka tarvitsi pastettaa lista, missä näkyy ehostukset ym., niin se on kuule nykypäivää ihan meillä taviksilla,ja normaalia varsinkin julkkiksilla lehtikuvissa..
ei ollut siitä kyse.. vaan kyllä mulla tulee maalaisjoulusta ihan erilainen tyyli mieleen.
noita Eskon kuteita :D
Tulee pelle Hermanni jotenkin niistä mieleen.
Eiku mullahan oli samanlainen asu kun oli hotellissa siivoojana, paidassa oli vain lyhyet hihat ja rusetti puuttui
Onko sinua kasvatettu? vaikka nämä ovatkin julkisuudessa eläviä ihmisiä, heillä on ihan samalainen ihmisarvo kuin sinulla tai mummollasi.
Mieti itseäsi tai läheistäsi julkisuuden valokeilassa? haluaisitko heille tuollaista kohtelua kuin nyt itse annat?
Onko sinua kasvatettu? vaikka nämä ovatkin julkisuudessa eläviä ihmisiä, heillä on ihan samalainen ihmisarvo kuin sinulla tai mummollasi. Mieti itseäsi tai läheistäsi julkisuuden valokeilassa? haluaisitko heille tuollaista kohtelua kuin nyt itse annat?
come on mammat olette vain kateellisia en tykkää Martiinasta, mutta en rupea arvostelemaan, kun en tunne häntä. Hienot vaatteet ja hieno perhe. Ei ainakaan näytä supisuomalaiselta( ja tämä on kohteliasisuus)korppikotkalta, jolla on riipputissit ja viiva huulet! HAH
Ei ainakaan näytä supisuomalaiselta( ja tämä on kohteliasisuus)korppikotkalta, jolla on riipputissit ja viiva huulet! HAH
sillähän ne elävät! Pakko saada naama lehteen, että pärjää. On kuule ihan eri asia keskustella julkisuustyrkkyjen kuvista kuin jonkun normaalin ihmisen kuvista.
Onko sinua kasvatettu? vaikka nämä ovatkin julkisuudessa eläviä ihmisiä, heillä on ihan samalainen ihmisarvo kuin sinulla tai mummollasi.
Mieti itseäsi tai läheistäsi julkisuuden valokeilassa? haluaisitko heille tuollaista kohtelua kuin nyt itse annat?
Ei ainakaan näytä supisuomalaiselta( ja tämä on kohteliasisuus)korppikotkalta, jolla on riipputissit ja viiva huulet! HAH
Niin Esko myös. Suomalaisilla miehillä kato on riipputissit ja velä kaupanpäälle kaljamaha HYH Ja ei muutako jouluksi vielä kasvattamaan kinkulla ja kaljalla.
Ketä kiinnostaa Martinan perheen joulunvietto, varsinkin kun kuvissa poseeraavat lainavaatteissa. Luuleeko joku tosissaan, että niillä oikeasti tuollaista kuin kuvissa?
come on mammat olette vain kateellisia en tykkää Martiinasta, mutta en rupea arvostelemaan, kun en tunne häntä. Hienot vaatteet ja hieno perhe. Ei ainakaan näytä supisuomalaiselta( ja tämä on kohteliasisuus korppikotkalta, jolla on riipputissit ja viiva huulet)! HAH
come on mammat olette vain kateellisia en tykkää Martiinasta, mutta en rupea arvostelemaan, kun en tunne häntä. Hienot vaatteet ja hieno perhe. Ei ainakaan näytä supisuomalaiselta( ja tämä on kohteliasisuus)korppikotkalta, jolla on riipputissit ja viiva huulet! HAH
Ettekö ymmärrä, että lehdessä on lehteä varten otetut kuvat? Koko perhe stailattu ja poseeraavat siten, miten kuvaaja tahtoo.
Ei kai kukaan tosissaan odota, että jos lehdessä on tällainen juttu niin kuvissa on Martina ja perhe omassa henk.koht joulunvietossaan omiassa vaatteissaan, oman suvun seurassa, veljensä kotona (siellä kai tarkoitus viettää joulua) jne?
miksi arvostelet tuntematonta ihmistä, etkait vain median antaman kuvan vuoksi.
Anna jo olla ja hyvää joulumieltä sinullekkkin, olit sitten maalla tai kaupungissa