Pojalle tulee toiseksi nimeksi Käpy.
Kommentit (16)
Ei äiti paljon lastaan rakasta. Toisen lapsen nimeksi tulee varmaan Latva, miehesi on Juuri ja sinä Runko. Siinäpä koko perhe kasassa :D
mun mielestä Käpy ei oo ihmisen nimi. Tulee mieleen se kätkytkuolleiden yhdistys.
Käpy tarkoittaa myös vanhusta, vanhaa äkäistä ihmistä. Usein vieläpä mummoihmistä.
kaunis ideana mutta ei toimi käytännössä.
Luontonimiä on muitakin!!!
Mikä on ensimmäinen nimi???
Kalle Käpy?
parikymppisen tytön, jonka etunimi on käpy.
Täälläpäin voin myös "käydä käpy" eli tapahtua virhe :) Ikävä soundi nimessä jos lapsi on"käpy"
se voi sitten olla virallisesti vanha Käpy.
Käpy on muinaissuomalainen tytön nimi.
Ei äiti paljon lastaan rakasta. Toisen lapsen nimeksi tulee varmaan Latva, miehesi on Juuri ja sinä Runko. Siinäpä koko perhe kasassa :D
Kyllä miehen täytyy olla Oksa ja nainen on Onkalo tai Kolo. Ja lasten nimet voivat olla vaikkapa Vitsa tai Verso.
Näin mä vähän ajattelinkin. Tuo on kaverin työnimi ja isoveljensä antama, mutta olen samaa mieltä, että ei siitä taida ihan viralliseksi nimeksi asti olla. Kukaan ei kyllä sanonu sitä, mitä mulla oli mielessä, eli Käpy-> häpy.. ap
Kolmas etumineni on Käpy ja olen ollut koko ikäni siitä ylpeä. Ei ole kukaan koskaan siitä vinoillut tai haukkunut. Olen mies.