Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on joulu pilalla.. :(

Vierailija
22.12.2010 |

Niin sanoi setä äsken kavereilleen miesten pyhimmästä pyhimmällä: bensiksellä kun astuin sisään.

Toinen sanoi että ajattelin että olis tullut jotain vähän kauniimpaa. Tommonen pakettiin pupuksi.. :(

Että tuli paska olo.

Justiin lopettanu imettämisen ja ihan rikki jo hormooneista.

Koitin miettiä sanonko jotain, kysynkö myyjältä mistä löytää nykyään herrasmiehiä?

En osannut sanoa mitään ja varmaan parempi etten mitään sönköttänyt sitten.

5-kymppisiä ukkoja. Aikuisia ihmisiä.

Nyt tarttis tehdä joululahjoja muttei ole motivaatioo, meni fiilis.

Auttakaa joku jotenkin!!

Mielestäni olen ihan toimiva pakkaus, kyllä mää päitä käännän.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti edes itse olivat täydellisiä kun tuollain pystyivät toisia arvostelemaan!

Vierailija
2/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässä sulla on vikaa ainakin.

Onko muuallakin, en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasesta kannata välittää, ne on vaan kateellisia, kun ovat ite jo toinen jalka haudassa.

Vierailija
4/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajunnut mitään koko jutusta.

Vierailija
5/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tajuu...

Vierailija
6/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap yritti selvästi sanoa, että hän käveli bensa- aseman ovesta sisään, ja siellä istui "setiä" jotka arvostelivat hänen ulkonäköään noilla lauseilla mitä ap on kirjoittanut. Ja nyt ap on siitä masentunut.

Vierailija
7/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, meni kylä yli hilsee. en tajunnut mitään koko jutusta.

Vierailija
8/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei kai se oikeuta masentumaan?????

Vierailija
9/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että osaa täälläkin olla ilkeää porukkaa!! Jos yksi toteaa ettei ymmärrä, mitä ap tarkoittaa, niin ei sitä kaikkien tarvitse samaa toistaa tuolla "töks töks kielellään. Voi odottaa, että ap selittää, mitä tarkoitti.

Ymmärsin, mitä kirjoitit. Kurjaakäytöstä miehiltä. He olisivat sanoneet saman varmasti kaikista, jotka eivät näytä samalta kuin heidän naiset heidän tuhmissa lehdissään.

Olen itse samanlainen, että tuppaan loukkaantumaan helposti, vaikka järki sanoo, ettei se kannata. Yritä kuitenkin nyt nollata tilanne, äläkä ihmeessä pilaa jouluasi moisten ukkojen likaisilla kommenteilla!

Vierailija
10/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeus kommentoida.

Jos ei sitä kestä, niin parempi poistua palstalta.

Täällä saa sekä negatiivista että positiivista palautetta, itse olen oppinut molemmista jotakin.

Vierailija
11/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kanssa vetänyt kyllä koko tertun nenuun jos rumat keski-ikäiset kaljamahat alkaisi arvostelemaan mun ulkonäköä. Olisit vaan sanonu jotain mahdollisimman ilkeää niille takas tai muuten vaan kovaan ääneen huoltiksella.

Siitä saa hyvän mielen kun antaa takas ja voi sitten mennä autoon nauramaan.

Ja selvennykseksi, en siis itse aloita vittuilua mutta jos saan sitä osakseni niin samalla mitalla tulee palautetta.

Vierailija
12/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ventovieraiden sivistymättömien junttimoukkien huonosta käytöksestä? Onko sulla todella niin huono itsetunto, että alennut itsekin samalle tasolle kuin nämä ukot ottamalla nokkiisi heidän jutuistaan?

Vierailija
13/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeus kommentoida.

Jos ei sitä kestä, niin parempi poistua palstalta.

Täällä saa sekä negatiivista että positiivista palautetta, itse olen oppinut molemmista jotakin.

Kun yksi sanoo, ettei tajunnut, niin kaikkien muidenkin pitää alkaa selittää samaa. Lukutaidotonta porukkaa.

Vierailija
14/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kun yksi sanoo, ettei tajunnut, niin kaikkien muidenkin pitää alkaa selittää samaa. Lukutaidotonta porukkaa.

[/quote]

Vierailija
15/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitä mahtaa tehdä sedät bensiksellä? Mahtaa olla oma elämä reilassa kun siellä istuvat eivätkä ole kotona laittamassa joulua. Huoltiksen kahviossa roikkuvat keski-ikäiset miehet ovat ehdottomasti yksi epämiellytttävin näky mitä tiedän, eli jätä omaan arvoonsa niiden kommentit. Sulla on perhe, ja joulu on PERHEjuhla ennen kaikkea. Nauti rakkaimmistas ja vietä ihana joulu! Moni ihminen on kiitollinen juuri sinusta ja sinun olemassaolostasi, muista se! Ja nyt, ota lasi glögiä kun et kerran imetäkään enää. IStu alas ja rentoudu, olet sen ansainnut!

Vierailija
16/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen huono ulosanti ap:lla.

Vierailija
17/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta kun luin ketjun tajusin.

No, tuollaisten ukkojen kommenteista ei - ihan oikeasti - kannata välittää. Tuskin ne itsekään mitään sun päiväunien komistuksia oli ;)

Vierailija
18/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko oli mitä ukko sanoi bensiksellä.

Ja siinä ne muut naureskeli että juu: tollanen pupu pakettiin.. :(

Siis tykkäisitte itse kuulla tollasta paskaa itsestänne?

Onko teistä normaalia kommentoida muitten ihmisten ulkonäköä ja muuta?

Ne ukot istui siinä nurkassa, kaikki katsoi kun kävelin sisään. Ihan selvä se on että minusta sanoivat, katseli siinä kun asioin.

Minusta toi oli järkyttävää: menen bensikselle, kävelen tiskille ja heti kuuluu arvosteluja miten meni joulu pilalle kun TÄMÄN NÄKÖNEN talsi sisään???

Jos et tajua: onko syy itsessäsi eikä muissa?

Ap

Vierailija
19/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli millaisia hyvänsä, niin sinuna menisin lähipäivinä sinne uudestaan ihan piruuttani katsomaan, istuvatko he edelleen siellä "Esson baarin" nurkassa.

Vierailija
20/22 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ihan tavisukkoja ne oli.

Koskaan en ole ennen nähnyt niitä ennen (en tosin paljoa bensiksellä heilu) mutta siis itse olen järkyttynyt tollasesta käytöksestä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi