Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsesi käytösnumero olisi 7, mitä ajattelisit?

Vierailija
22.12.2010 |

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapseni opettaja halvaantuu kesän aikana kaulasta alaspäin. Täysi kusipää, otti lapseni silmätikuksi.

Vierailija
22/72 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. ja 5. luokilla. Kyllä olen todella pettynyt ja tunnen epäonnistuneeni, vaikka tiedän tehneeni paljon asian eteen. Poika on suunsoittaja, eikä osaa pitää suutaan kiinni sillöin kun pitäisi. Sitä on todella vaikea kitkeä hänestä, kun ei itse voi olla siellä luokassa vahtimassa. Puhuu mitä sylki suuhun tuo ja ajattelee vasta jälkeenpäin. Monta harmia on tästä tullut. Neuvoja otetaan ilolla vastaan! Ehkä niitä on ketjussa jo tullutkin, en lukenut vielä, etten joudu puolustuskannalle. Voin nimittäin vain kuvitella mitä tähän on kommentoitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. ja 5. luokilla. Kyllä olen todella pettynyt ja tunnen epäonnistuneeni, vaikka tiedän tehneeni paljon asian eteen. Poika on suunsoittaja, eikä osaa pitää suutaan kiinni sillöin kun pitäisi. Sitä on todella vaikea kitkeä hänestä, kun ei itse voi olla siellä luokassa vahtimassa. Puhuu mitä sylki suuhun tuo ja ajattelee vasta jälkeenpäin. Monta harmia on tästä tullut. Neuvoja otetaan ilolla vastaan! Ehkä niitä on ketjussa jo tullutkin, en lukenut vielä, etten joudu puolustuskannalle. Voin nimittäin vain kuvitella mitä tähän on kommentoitu.

Uskon että poika on täysin numeronsa ansainnut. Eli en todellakaan syytä opettajaa.

Vierailija
24/72 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mille on vaikeampi tehdä jotain), olisin pettynyt ja ottaisin lapsen vakavaan puhutteluun.

Vierailija
25/72 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Koulunkäynninavustaja, joka työskentelee erityiskoulussa.

Sin kaltaset idiootit kyllä vituttaa suuresti.

Ei voi olla totta, pääseekö tällaisella argumentaatiolla ja kielenkäytöllä koulunkäynninavustajaksi? Mitäköhän niistä oppilaista mahtaa tulla...

Vierailija
26/72 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, kun hän on enimmäkseen hiljainen, mutta jos tuo sitten vastaa entistä kymppiä, niin se selventää asiaa.

Vierailija
27/72 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Ja jokaisella on luonteenpiirteensä, omanlaatuinen.Sitäpaitsi, te vaatijat, näyttäkää oma todistuksenne, onko siellä kaikki 10? Täydellinen todistus on sellainen, että olet saanut KAIKISTA aineista 10. Tuskin niin hyvää todistusta on kenelläkään. Asteikko 0-10= 0 on ollut aina paska, ja 10 erinomainen. Terveisin, tyttö-97

Vierailija
28/72 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hiljainen lapsi ja käytökseni oli aina 10. Yhtenä vuonna yläasteella taisi heilahtaa 9:n kerran.

Vierailija
29/72 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaahan se, ettei oma lapsi ole täydellinen.

Vierailija
30/72 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 peruskoulun päättötodistuksessa. Tyttö eli ei edes poikamaista vilkkautta voi pitää perusteena.

Mitä ajattelen? Pakko ajatella, että jokainen on yksilö. Olen itse kauniisti käyttäytyvä ja ystävällinen (myös alaisteni mielestä). Perheessä on muitakin lapsia ja he käyttäytyvät hyvin.

Lapsille on annettu aikaa eli en ole uravanhempi, eikä meillä ole myöskään pahoja ongelmia (sairautta, työttömyyttä, avioeroja). Rajat on ja rakkautta, mutta tätä yhtä ei vain saa toimimaan siten kuin itse haluaisi.

Rakastan häntä silti, vaikka käytöksessä todellakin olisi parantamisen varaa. Täytyy vain toivoa, että ikä tuo hänellekin tullessaan viisautta.

Vierailija
31/72 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 8-luokkalaisella tytöllä on ollut 9, on kiltti hiljainen, tunnollinen puurtaja. Stressaa asioista ja murehtii. 5-luokkalaisella siskollaan oli viimeksi jouluna 7, on aktiivinen, ylienerginen höpöttäjä, sellainen Hulda Huoleton, ei stressaa mistään eikä mieti asioita eteenpäin.  Muuten koulu sujuu hyvin hänelläkin, saksa 9 ja englanti 10, äidinkieli, historia, biologia/maantieto 9, uskonto 9, äidinkieli 9 , musiikki 10, kuvis ja liikunta 9, matikka 7 jne. Ainoa ongelma on häsellys ja höpötys ja muutama unohtelu.

Mutta jos näitä kahta mietin, paljon enemmän olen huolissani tuosta vanhemmasta työstä. Tiedän, että tämä nuorempi tulee pärjäämään elämässä iloisuudellaan ja aurinkoisuudellaan. Nyt luulen ja toivon, että numero voi tosin nousta 8:iin koska ei ainakaan ole wilmassa ollut merkintöjä ja on ehkä vähän rauhoittunut, let´s see:)

Vierailija
32/72 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko tapahtunut jotain, mitä opettaja ei ole minulle ilmoittanut, vaikka olisi varmaan pitänyt...

Vierailija
33/72 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin yleensä sen tietää jo ennen todistusten jakoa

Vierailija
34/72 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoinen säätäjä, sähläri yms koulussa.

Vierailija
35/72 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä ajattelen, että lapsi on tsempannut hienosti ja saanut paljon kasaan kovan työn avulla niistä ajoista, jolloin käytiin kuntoutuksessa aspergerin takia. EI pelkää eikä hermostu enää.

Vierailija
36/72 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 on se normin hyvin käyttäytyvän arvosana

Vierailija
37/72 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yleensä aikuisilta kehuja käytöksestäni, mutta koulussa olin onneton unohtelija.

Läksykirjat, liikuntavaatteet, kaikki mahdollinen oli hukassa viikoittain. En muistanut palauttaa kokeita takaisin kouluun, mutta varsinaisessa käytöksessäni ei ollut mitään moitittavaa.

Vierailija
38/72 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kunnia lapsellesi mutta kaltaisensa eivät kuulu normaalikouluun.

ja minä ajattelen, että lapsi on tsempannut hienosti ja saanut paljon kasaan kovan työn avulla niistä ajoista, jolloin käytiin kuntoutuksessa aspergerin takia. EI pelkää eikä hermostu enää.

Vierailija
39/72 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytösnumeroon kun kuuluu myös aktiivisuus jne., eli ujolla lapsella ei käytös koskaan ole 10, vaikka olisi kuinka kiltti.

Vierailija
40/72 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisimme yhdessä lapsen kanssa missä asioissa hänellä on parantamisen varaa; käyttäytyykö hän tunneilla hyvin, osaako hän arvostaa omaa ja toisten työtä, onko hän huolellinen, osaako hän käytöstavat, käyttäytyykö hän asiallisesti luokkatovereitaan kohtaan yms. Sopisimme lapsen kanssa, että jos hän saa korotettua käytösnumeronsa kevääksi, hän saa pienen palkinnon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi