Lue keskustelun säännöt.
ehtiiköhän paketti perille...
22.12.2010 |
postitettu maanantaina normaalina postipakettina ja kovasti odotan ehtivän huomiseksi. perjantaina postitettu paketti tuli tänään, joten toivoa on=)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla