Tahdon kodinhoitohuoneen!
Hiivatti vieköön, edes pariksi vuodeksi...
Meillä suht pieni kämppä ja ihmisiä 5, joten pyykkiä tulee ja sen käsittely hoidetaan missä sattuu mahtumaan. Käytännössä siis meidän makkarissa. Olkkariin ei viitti noita hinata (koira oleskelee siellä enimmäkseen ja pyykit ois hetkessä täynnä koirankarvoja...) ja lastenhuoneisiin ei mahu levittelemään mitään mihinkään. Kuivuri sentään on.
Mutta se lajittelu ja viikkaaminen onkin sitten yhtä tuskaa 1,5v apulaisen kera... Meni hermot, tulin koneelle. Lajitelkoot nyt sit antaumuksella sukkia perhanan... Päikkäriaikaan tuota ei voi tehdä, koska tyttö nukkuu makkarissa ja herää, jos sinne menee häärimään (oven takaa kuuluvat äänet ei jostain syystä häiritse silti pätkääkään)
Sitä mukaa kun saan vaatteet pinoihin, yks tulee ja levittää ne ympäri huushollia tai siirtää eri pinkkaan ja paiskaa takaisin koriin tai alkaa muuten vaan sovitella vaatteita päälleen. Kaiken saa tehdä joko salamavauhdilla tai vähintään kolme kertaa. ARH! Mä en kestä. Mä vihaan pyykkien viikkaamista. Mä voisin kuurata lattioita ja tiskata tiskejä ja ihan mitä vaan, jos vaan joku tulis ja pelastaisi mut tältä pakolliselta pahalta. Lapset on niin pieniä kaikki, ettei niistä yksikään osaa, eikä ees ylety niitä kaappeihin laittamaan. Noh, kai tuon miehenkin vois hommaan patistaa, vaikka sen jäljiltä kenenkään kaapista ei löydä mitään... (Vaikka tiedä sitten luovuttaisiko tuo ihana pieni apulainen silloinkaan... )
*huoh* Kai ne silti jouluksi olis kiva saada pois tuolta pyörimästä... Tavalla tai toisella...