Onko muita joiden on jotenkin vaikea jutella puhelimessa?
Minun on aina ollut vaikea soittella ja vastata puhelimeen. Muuten olen ihan sosiaalinen tyyppi, tykkään kyläillä ja näin päin pois. Mä vaan menen jotenkin lukkoon kun puhelimessa pitäis rupatella, vaikka siellä toisessa päässä ois hyvä ystävä.
Onkohan tämä nyt ihan normaalia? Onko muita samanlaisia?
Kommentit (23)
Mulla yksi tuttava, joka ei ikinä vastaa puhelimeen, jos sille soittaa. Laittaa tekstiviestiä sitten perään. Sairastaa masennusta (ja varmaan kaikkea muuta maan ja taivaan väliltä, joka liittyy mielenterveyteen). Todella ärsyttävää enkä ole ainoa, joka näin ajattelee. Mutta eipä juuri haittaa, kun ollaan niin vähän tekemisissä.
se jää paljosta paitsi jos ei hengaile tuollaisen nirppanokkaisen ja epäempaattisen ihmispaskan kanssa..
Itselläni oli joskus vaikeuksia puhua puhelimessa, jostain syystä se on nykyisin paljon helpompaa ja en tykkää yhtään tekstiviesteistä kun pitää miettiä niin tarkkaan mitä sanoo, vaikka se vastapuoli ei taatusti mietikään.
en vähän vähää. No omalle perheelle (mies ja lapset) kyllä, mut kenelle muulle tahansa se on pirun vaikeeta.
En tiedä mistä johtuu, mut näin vaan on ja se on tässä matkan varrella vaan pahentunu :D
Kertooko mun alitajunta, et on vaarallista pitää kännykkää korvalla ;)
En toki halua olla epäkohtelias. Mutta en silti mielellään soita asioita, jos voin ne jotenkin muutenkin hoitaa.