Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiitos vaan ifolor!

Vierailija
22.12.2010 |

Kuvakirjojen viimeinen tilauspäivä oli 12.12 jotta nämä ehtivät varmasti jouluksi perille... näin luki heidän nettisivuillaan. No, minä tilasin 11.12. 2 kpl kuvakirjoja lapsestamme isovanhemmilleen. Tänään kävin netissä katsomassa tilauksen seurannasta, että ovat edelleen tekeillä... ei siis edes lähteneet vielä! Se siitä sitten! Laitoin sähköpostia asiasta ja tuli saman tien vastaus, että pahoittelevat vilpittömästi, saamme hyvityksen s-postitse ( mitä sitten tarkoittaakaan )... no joo, huomenna sitten vielä kaupoille keksimään jotain korvaavaa lahjaa ettei mennä mummolaan ihan tyhjin käsin... :(

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin 12.12. vajaalla parilla sadalla koko suvulle kuvakalentereita ja tuli ilmoitus maanantai-iltana että ovat valmiita ja lähtevät postiin. Vaan eipä niitä tämän päivän (23.12) postin mukana tullut joten eivät ehdi aatoksi eli lahjaksi. Jos eivät kerran ehdi niitä toimittaa niin miksi lupailevat moisia päiviä? En ole toista kertaa tuolta tilaamassa.

Vierailija
2/34 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin aikoinaan monta paksuinta kuvakirjaa. Kun tulivat olivat sivut raidallisia kuin kirahvit. Joku virhe heillä tulostaessa tullut. Lähetettiin takaisin ja uudet olivat ok. Nyt jouluksi tilasin canvaksia heiltä. Sivuila lukee, että ei tarvitse rajata etukäteen. No rajasin heidän ohjelmallaan ja kuvat tulivat rajaamattomina ja väärin päin. Soitin asiakaspalveluun ja sanottiin suoraan, että mitkään rajaukset eivät mene tuotantoon vaan prittaavat kuvat sellaisenaan. Ei ehtineet lahjat jouluksi vaikka tilasin kuun alussa. Asiaa ei edes pahoiteltu todettiin vaan että tilaa uudelleen ja laita vielä sähköpostia että kuvat ovat pystyjä.

-Eili-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/34 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tilannut mitään Ifolorista - enkä tilaa. Syy on se, että jouduin petoksen uhriksi, sillä Ifolorin kotisivut mahdollistavat tilauksen tekemisen toisen ihmisen nimissä omaan osoitteeseensa. Minun nimelläni oli tilattu satoja valokuvauksen liittyviä tuotteita. Nimeäni ja syntymäaikaani oli käytetty tilauksessa, mutta rikoksen tekijä oli tilannut tuotteet omaan osoitteeseensa. Haastemies oli minuun yhteydessä ja sain kuulla, että minulle on haaste liittyen maksamattomiin Ifolorilta tilaamiini tuotteisiin. Siitä koko vyyhti alkoi selviämään ja nyt tätä hoidetaan rikosasiana. Asian selvittely on vienyt runsaasti rahaa, aikaa ja aiheuttanut suuria ongelmia (minun ja yritykseni luottotiedot olivat vaarassa), mutta Ifolor oli sitä mieltä, että korvaavat minulle vain 100 e :) Kaikilla muilla nettikaupoilla on mahdollisuus tarkistaa henkilöllisyys pankkitunnuksin. Ifolor haluaa vain tehdä kauppaa, viis siitä onko tilaaja se kuka väittää olevansa. Olkaa varovaisia, sama voi tapahtua teillekin.

Vierailija
5/34 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv. mummo

Vierailija
6/34 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

extrafilmiltä hiirimatot ja kalenterit, tulivat toissapäivänä

Vierailija
7/34 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos lukee että kun tilaat viim. 12.12 niin ehtivät jouluksi! Ei tuollaista päivämäärää saisi sitten ilmoittaa jos eivät kerran ehdi!

Vierailija
8/34 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos lukee että kun tilaat viim. 12.12 niin ehtivät jouluksi! Ei tuollaista päivämäärää saisi sitten ilmoittaa jos eivät kerran ehdi!

ifolor on muutenkin perseestä, huono kuvalaatu

Vierailija
9/34 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mummoille tulee tippa silmään, vaikka eivät pakettejaan aattona saakaan. Viet vaikka kynttilöitä tai jotain nyt ensi hätään. Saat varmasti runsaan alennuksen ja mummotkin saavat kirjansa, mutta pikkusen myöhässä. Eipähän tule heillekään kaikki lahjat samalla sysäyksellä, osaavat nauttia enemmän.

Mutta tosi törkeää palvelua ifolorilta.

Vierailija
10/34 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitsi että tää on myötätuntoinen palsta kyllä... pitihän se arvata että jos tänne marmatan asiasta, niin ehkä yksi-kaksi sympatiseeraa, loput haukkuu :) hyvää joulua vaan kaikille - toivottavasti olette kiltimpiä ja ystävällisempiä läheisillenne! :) t. ap

Vierailija
11/34 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mukavaa joulua... taidan ostaa kynttilöitä tosiaan ja postitella kirjat sitten perästä päin.

Vierailija
12/34 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin Ifolorilta kalenterin 12.12 ja se tuli perille eilen. Mietin vaihtoehtona tuota kuvakirjaakin, mutta en viime tipassa jaksanut alkaa keksiä kuvatekstejä. Oli näköjään hyvä tuuri, että valitsin näin päin.

Mulla on tapana olla näissä jutuissa viime tipassa, mutta omalla kohdalla Ifolorin toimitusajat on aina pitäneet, tuotteet tulleet yleensä tosi nopeasti. Toivottavasti saat hyvän hyvityksen!

Ja meillä mummo nimenomaan toivoi tällaista lahjaa, vaikka itse näitä hieman kornina pidänkin...

Vierailija
13/34 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki saataisiin valmiiksi mutta nyt jäi noita kuvakirjoja (vain niitä) tekemättä. Ylitöitä painaneet kun hullut

Vierailija
14/34 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kaikki jouluksi tilaamani tuotteet Ifolorilta ajoissa. Mutta kiitos kun jaoitte näitä huonompiakin kokemuksia - en minäkään enää tilaa sieltä.

Pahin kusetusfirma digikuvasaralla on Vistaprint. Ensin luvataan ilmaiset joulukortit, mutta jos haluat postituksen kahden viikon sisään niin pitää maksaa törkeät toimituskulut. Lisäksi tuli siihen kaikkia muita ihme maksuja (esim kuvan lataamismaksu 5e, ILMAISIIN kuvakortteihin, haloo?!) - lopputulos oli kaikkea muuta kuin ilmainen. Kaiken kukkuraksi eivät edes postittaneet niitä helvetin kortteja ajallaan! Mitään asiakaspalvelu puhelinnumeroa ei ole missään, ja palaute s-postitse englanninkielellä. Lupasivat sieltä palauttaa mun rahat kun uhkasin kuluttajainasiamiehellä.

Sitten ne helvetin postikortit tuli viime maanantaina vajaat 2viikkoa myöhässä luvatusta (ja MAKSETUSTA) toimitusajankohdasta kun olin jo saanut päätöksen rahojen palauttamisesta. Olin jo AV:ltakin ehtinyt lukea ettei kukaan edes halua mun lapsen kuvalla joulukorttia!

Anteeks tää romaani, mutta tuntui että pakko jakaa. :D

ÄLKÄÄ TILATKO VISTAPRINTILTA.

Vierailija
15/34 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen kuva mullakin on ettei kovin laadukas lafka. Tilasin ite kirjat Rajalalta. Ajoissa tuli ja olen laatuun tyytyväinen.

Vierailija
16/34 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen kuva mullakin on ettei kovin laadukas lafka. Tilasin ite kirjat Rajalalta. Ajoissa tuli ja olen laatuun tyytyväinen.

Vierailija
17/34 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannu Eiriltä. Tilasin samana päivänä, sain eilen ja vielä 2 yhden hinnalla!

Vierailija
18/34 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sivuille EI SAA laittaa tyhjiä lupauksia, lakihan sitä ei kaiketi kiellä, mutta asiakkaat kyllä.

Vierailija
19/34 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olen tilannut Ifolorilta, mutta tänä vuonna Vista printiltä. Jolukortit tulivat ajallaan ja ovat todella laadukkaan näköiset ja hyvä kuvanlaatu.

Kalenterit eivät tulleet ajallaan ja olin jo yhteydessä Vistaan. Sanoivat laittavansa uudet tulemaan, ja niin tekivätkin. Tänään tuotiin kalenterit TNT:n autolla kotiin asti :) Ja lisäksi alkuviikosta tuli alkuperäinenkin tilaus perille. Eli todella tekivät kaikkensa, että sain kalenterit jouluksi :)

Mua ei englanninkielinen asikaspalvelu haittaa ja kyseessähän ei ole suomalainen yritys.

Vierailija
20/34 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he jaksavat sen pari päivää odottaa. Viet just vaikka suklaata tai jotain ihan pientä, ettei nyt ihan tyhjin käsin, mutta ei sun uusia, korvaavia lahjoja tarvii hankkia. Kyllä aikuiset ihmiset tajuu ja jaksaa odottaa pari ylimääräistä päivää.

Itselle kävi viime vuonna juuri noin, olin siis lahjan saaja. Isäni vaan aattona ilmoitti, että ei ehtinyt lahja ajoissa, että uuden vuoden jälkeen tulee. Oli kiva saada yksi paketti myös perästä päin. Ei tullut paha mieli :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi