Noniin.. analyysiä kehiin miehestäni
Haluaa muka erota, mutta silti harrastamme seksiä ilman ehkäsyä. Ja kaikkihan tietää, että seurauksena voi olla lapsi.
Niin, ja itse en halua erota ja haluan lisää lapsia. Ja olen valmis uuteen tulokkaaseen, erottiin tai ei.
Kommentit (10)
panettaa eikä aio olla mukana mahd lapsen elämässä.
selvennän vähän. Omistaa menestyvän firman ja ei todellakaan ole tyhmimmästä päästä. Meillä jo lapsia entuudestaan, joita rakastaa ylikaiken ja osallistuu kyllä lasten hoitoon.
-ap-
tai sitten häntä ei haittaa yksi lisälapsi, vaikka eroaisitte.
tai sitten häntä ei haittaa yksi lisälapsi, vaikka eroaisitte.
Miehen mielestä teidän geeniyhdistelmä on hyvä, joten lapsia saa tulla vaikka eläisitte erossa.
Oletko valmis yh-elämään, ap? Vai jätätkö ehkäisemättä jonkinlaisena lapsellisena yrityksenä pitää uuden lapsen avulla miehestä kiinni?
Mitä kertoo sinusta se, että harrastat suojaamatonta seksiä vaikka miehesi on eroamassa?
Ajattele mielummin niin äin, sillä sinä olet myös vastuussa.
yh-elämään. Mutta meille tulee kuitenkin yhteishuoltajuus ja lapset useamman päivän viikossa isällään, jos eroamme. Näin miehenikin on sanonut. Haluaa olla mahdollisimman paljon lastensa kanssa. En todellaakn käytä raskaaksi tuloa minään lapsellisena yrityksenä pitää miehestä kiinni. Joudummehan me olemaan lähes päivittäin yhteydessä jo muidenkin lasten vuoksi. Haluan vain lisää lapsia ja mieluiten mieheni kanssa.
-ap-
Mitä kertoo sinusta se, että harrastat suojaamatonta seksiä vaikka miehesi on eroamassa?
Ajattele mielummin niin äin, sillä sinä olet myös vastuussa.
niin kauan, kun olemme yhdessä, niin vieraissa ei käydä. Jos sinä tuota ajattelit. Ihan samalla lailla mies ottaa riskin. Voisinhan minäkin käydä vieraissa.
-ap-
tilanteissa. Tietysti, jos on ollut riitaa, niin myös silloin.
-ap-
Ei, todennäköisempänä mä pidän kyllä että se näkee itsensä lokoisassa vapaamatkustajatilanteessa: saa panna sinua huolehtimatta ehkäisystä, ja sitten jos vahinko käy niin lähteä "hyvällä omallatunnolla" siihen vedoten että hänhän koko ajan sanoi että haluaa sinusta eroon eikä halua lisää lapsia kanssasi.
Hän kokee ettei ole mitään hävittävää, kun kerran ilmaista ja vaivatonta seksiä on tarjolla eroaikeista huolimatta.
Veikkaan että mies on nuori eikä käy töissä (tuskin koskaan meinaakaan). Ei ole mikään ruudinkeksijä.