Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiitos vaan ifolor!

Vierailija
22.12.2010 |

Kuvakirjojen viimeinen tilauspäivä oli 12.12 jotta nämä ehtivät varmasti jouluksi perille... näin luki heidän nettisivuillaan. No, minä tilasin 11.12. 2 kpl kuvakirjoja lapsestamme isovanhemmilleen. Tänään kävin netissä katsomassa tilauksen seurannasta, että ovat edelleen tekeillä... ei siis edes lähteneet vielä! Se siitä sitten! Laitoin sähköpostia asiasta ja tuli saman tien vastaus, että pahoittelevat vilpittömästi, saamme hyvityksen s-postitse ( mitä sitten tarkoittaakaan )... no joo, huomenna sitten vielä kaupoille keksimään jotain korvaavaa lahjaa ettei mennä mummolaan ihan tyhjin käsin... :(

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viimeisenä päivänä myös, kun satoin silloin juuri netisäs noita surffailemaan ja huomasin, et vielä ehtii. Mut ei sit näköjään ehtinytkään. Viesti tuli alkuviikosta, että lähetetty oli.

"Huvittavaa" on lisäksi, se että tilasin lahjoja myös ulkomaille asuville sukulaisille Extrafilmin sikäläisen sivuston kautta. No eivätpä olleet menneet perille nekään lupauksista huolimatta.

Kyllä mun käsittääkseni kuluttajien harhaanjohtamisest on laissakin mainittu...

Vierailija
22/34 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan eipä niitä tämän päivän (23.12) postin mukana tullut joten eivät ehdi aatoksi eli lahjaksi.

Liekö tämä nyt sitten Ifolorin vika vaiko kenties Itellan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän viikon alussa.

Ja kalenterin sekä joulukortit tilasinkin ajoissa ja sainkin ajoissa.

MUTTA taitaa siellä jonkun verran olla häslinkiä, kun meidänkin eka kalenteri oli virheellinen. Onneksi oli tilattu ajoissa ja uusikin ehti hyvin. Koskaan ennen (tilattu kirjoja, seinäkalentereita ja kortteja) ongelmia ei ole ollut ja nyt siis ainoastaan tämä...

Vierailija
24/34 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annat lahjaksi kirjekuoren, jonka sisällä on ilmoitus joulun jälkeen tulevasta lahjasta.

Vierailija
25/34 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on tullut ajoissa perille ja ovat pitäneet minkä ovat luvanneet. Tilasin tänäkin vuonna mutta jo joulukuun alussa. Olen kokeillut myös muita nettikuvafirmoja, kuten extrafilm ja eirikuva, mutta Ifolor on aina ollut nopein toimittaja ja paras kuvalaatu. Ehkä muutkin ovat huomanneet sen ja siksi tuli tänä vuonna yllätyksenä iso tilausmäärä jonka takia myöhästyi sinun toimituksesti? Voishan niille isovanhemmille sanoa että lahja tulee sitten kun Iolor sen toimittaa?

Vierailija
26/34 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin tuli joulukortit vasta tällä viikolla, kun niitä ei enää ehtinyt lähettää :(. Tämä siitäkin huolimatta, että maksoin ylimääräisen 5€ maksun, jota pyytävät pikalähetyksestä. Korttien piti olla perillä 13.päivä...Ikinä en sieltä tilaa...

Vierailija
27/34 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tilasin ihan viime hetkillä (12.12.) kalenterin ja kuvakirjan Ifolorilta. Lupausten mukaan olisi pitänyt ehtiä jouluksi. Kalenteri ehtikin juuri ja juuri. Aatonaattona oli hakulappu postiin.

Mutta kirja ei ole vieläkään valmis! Soittelin jo pari päivää ennen joulua heille, kun tilauksen seurannasta näkyi, että on vasta tekovaiheessa. Pahoittelivat kovasti, että juuri noita kuvakirjoja ei kaikkia ehditä saamaan ennen joulua valmiiksi. Ja sähköpostilla tulikin sitten vielä pahoittelut ja alennuslupaus. Äsken taas katselin tilauksen seurantaa ja on edelleen tekovaiheessa...

Vierailija
28/34 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalenterit.. hyvät tuli!! ja ihan hyvissä ajoin! ennen tilasin aina ifolorilta, mutta taidan vaihtaa firmaa.. Halvempiakin olivat!!!

Vierailija
29/34 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennuskoodin seuraavaa tilausta varten?

Minä olisin perunut ne tilaukset ja tilannut sittne muualta.

Vierailija
30/34 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sukulaiselleni kormattiin viime vuonna pieni häiriö joulun aikaan tosi hyvin. Itse olen ifolorin vakikäyttäjä ja olen aina ollut tosi tyytyävinen. Ainoa, mikä tökki oli kirjojen tekemisessä oli oma entinen tietokoneeni, mutta se onkin jo toinen juttu...

Vierailija
31/34 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvitykseksi luvattiin -50% hinnanalennusta ja uudesta kirjatilauksesta -25%.

Vierailija
32/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea, suorastaan huijauksen omainen palvelu. Ifolor toimitti toistamiseen kuvat missä sattuu koossa. Niillä ei tee mitään. Ifolorin käyttö tulee todella kalliiksi, kun kaikki pitää tilata useaan kertaan. Ifolor ei korvaa virheistään mitään.

Vierailija
33/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että mulle oli lähetetty Ifolorilta kuvallinen tuote lahjaksi. Ei ehtinyt jouluksi mutta ei tuo nyt aikuista ihmistä mitään haittaa. 

Mutta se haittaa että en tiedä saanko sitä nyt ollenkaan, nimittäin minulle tuli vasta 27.12. perjantaina postilaatikkoon ilmoitus, että tuollainen lähetys on noudettavissa, mutta samassa lapussa luki että viimeinen noutopäivä on 26.12. ja sen jälkeen tuote palautetaan Ifolorille. Kävin kuitenkin kokeilemassa, että jos e iolisi palautettu, mutta oli. Postin moka todennäköisesti eikä Ifolorin kyllä.

Vierailija
34/34 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vanhan viestin nosto mutta pahin huijarifirma ikinä!