Mitä paikkaa suosittelet kahdelle aikuiselle kanarialla
En ole koskaan käynyt ja nyt pari tuttua kertoi Puerto Ricosta, että ainakin se on kovin likainen, rähjääntynyt paikka.
Mitä kaupunkia suosittelet Gran Kanarialta siis. Turusta olisi suora lento sinne.
Kommentit (11)
Se on aito 1600-luvulla rakennettu kaupunki. Paljon kulttuuria, ihanat rannat, runsaasti ravintoloita ja kauppoja ja yöelämää.
Ehdottomasti. On oikea kaupunki, eikä mikään turistirakennelma. Hieno rantakin löytyy. Hyvät shoppailumahdollisuudet.
Oltiin perheen kanssa, mutta voisin mennä miehen kanssa kaksistaan: Maspalomas/Melorenas.
Teneriffan Puerto de La Cruzia. Ihana paikka, jossa yhdistyy aurinkoloma, mutta myös kaupunkiloma. Jos vaikka säät ei suosi, niin kaupunki on kiva ja siellä löytyy tekemistä.
Hyviä ja laadukkaita ravintoloita!
Joo, ei ole Gran Kanarialla, siellä ehkä Puerto Rico, ei missään nimessä Ingles tai America.
Las Palmas on ihan kiva, se myös kunnon kaupunki, joten löytyy muutakin tekemistä. Toisaalta en tiedä mitä haette.
mennään ensi keväänä kahdestaan San Agustiniin. Rauhallinen paikka, mutta kävelymatkan päässä Inglesistä. Hotelli tarkoitettu yli 15-vuotialle, otettiin tarkoituksella kun ei omatkaan lapset lähde mukaan.
muualle en kyllä menisi mistään hinnasta Gran Kanarialla.
Mun suosikkikohde aina vaan.
Muistakaa mennä aamukävelylle tutkimaan vuorovesilammikot ja niiden uskomattomat eliöt canterasin rannan keskivaiheille.
Me ollaan nyt helmikuussa menossa sinne neljättä kertaa Altamar -hotelliin, kaikenkaikkiaan ollaan oltu Puerto Ricossa kuusi kertaa. Kyllä sieltä löytyy paljonkin, ehkä halvimmat hotellit on rähjäisiä, mutta koko ajan esim. Amadorekseen rakennetaan uusia hotelleja.
Puerto Ricossa kävimme päiväretkellä viimeksi ja kieltämättä se oli aika karsean näköinen paikka.
Aikuisille on parempi valinta esim. Fuerteventuran kohteet, joku hyvätasoinen kylpylähotelli sieltä.
Olemme itse olleet Puerto Ricossa(kin), ja se on ihan ok lomapaikka. Jos sinne menette, niin suosittelen hotelli Marina Suitesia.
Mutta jos teitä lähtee kaksi aikuista, niin Melonrasin seutu voisi sopia teille. Se on uudempaa loma-aluetta, joten hotellit ovat uusia ja siistejä.
Las Palmas on myös kiva kohde, jossa voi yhdistää aurinko- ja kaupunkiloman.
Itse välttäisin Playa del Inglesin seutua, on vanhahkoa ja paljon nuorisoa. Lisäksi iso osa hotelleista on kaukana rannasta.