Paljonko ulkoilet kun pakkasta -25?
Minusta tuntuu vähän työläältä lähteä ulkoilemaan näin kovilla pakkasilla, vaikka tiedän että pitäis mennä vaan, lapsikin kaipaa jo kovasti ulkoilua, mut tuntuu että koska hän on niin pieni vielä ettei juuri itse liiku, niin kädet ja jalat on aika nopeasti kylmät.
Miten paljon te muut liikutte pakkasilla? Mitä teette ulkona että pysytte lämpiminä?
Kommentit (5)
Ettei olis provo...
Jos kysyt tosissasi niin ihan hullua viedä tollasilla pakkasilla varsinkaan pientä lasta ulos.
Ovat iältään 10kk-4v. t. pph joka jo ansaitulla joululomalla
Siis provo? Mä olen olettanut, että ulkoilut kuuluu lapsen kanssa asiaan säällä kuin säällä, ja pohjoisessa sää on usein kylmä. Mut kiva kuulla ettei joku muukaan juuri ulkoile, niin mä voin aivan hyvällä omallatunnolla jäädä muksun kanssa sisälle.:)
ap
niin en ulkoile. Olen vilukissa enkä näe mitään mieltä mennä ulos seisoskelemaan tumput suorina. Lapsi on vielä niin pieni että ei osaa kaivata ulos. Ei siis haittaa vaikka ei joka päivä päästäisikään.
Eiku eskimosti päälle ja reippaalle lenkille; kun on pakkasta pelkäämätön aktiivinen koira, niin ei ole vaihtoehtoja. :) Vauhdissa sen salaisuus!