Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sekosin päästäni saatuani Oton kun mulle luvattiin tyttövauvaa.

Vierailija
22.12.2010 |

T:Leena taivaasta

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERITTÄIN VAIKEAA.MELKEIN EROSIMME.ASUIN VÄLILLÄ HESASSA JOTTA SAIN PÄÄN SELVITETTYÄ.

Vierailija
2/6 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan niihin arvioihin ei voi luottaa. Pääsittekö Oton kanssa kuitenkin "sinuiksi"? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni.Kaappasin tummakutrisen tytön syliini ja heivasin rintarepussa peilin edessä.Olen yhä katkera.Tämän tumman tytön äiti ei halua minua enää tytön lähelle,koska pelkää minua.

Vierailija
4/6 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut pimittää pojaltasi kaikki miehen mallit aiheuttaa siten sairaalloisen "miehen kaipuun"...(kuten aiemmassa homoketjussa kerrottiin). Olisit laittanut pojan jo 5-vuotiaana balettiin ja kannustanut myöhemmin kirkon nuorisotoimintaan. Ammatikseen poika olisi voinut hakeutua parturi-kampaajalinjalle tai kosmetologiksi...Voih ap, kun niitä mahdollisuuksia olisi ollut montakin saada se ikioma VÄVY!

Vierailija
5/6 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä ihan ymmärrettävä reaktio tuon tytön äidiltä. Mutta hyvä kuulla, että kuitenkin pojan kanssa olette jo läheisiä, niin ymmärsin. Tsemp! :)

Vierailija
6/6 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä joku skybalet-ryhmä tms, johon se vois mennä tai enkeliuoro? Usein lapsesta voi kasvaa yhtäkkiä tyttö, jos se leikkii tarpeeks tyttöjen kanssa ja laitat sille sukkikset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi