sekosin päästäni saatuani Oton kun mulle luvattiin tyttövauvaa.
Kommentit (6)
ainahan niihin arvioihin ei voi luottaa. Pääsittekö Oton kanssa kuitenkin "sinuiksi"? :)
itselleni.Kaappasin tummakutrisen tytön syliini ja heivasin rintarepussa peilin edessä.Olen yhä katkera.Tämän tumman tytön äiti ei halua minua enää tytön lähelle,koska pelkää minua.
Olisit voinut pimittää pojaltasi kaikki miehen mallit aiheuttaa siten sairaalloisen "miehen kaipuun"...(kuten aiemmassa homoketjussa kerrottiin). Olisit laittanut pojan jo 5-vuotiaana balettiin ja kannustanut myöhemmin kirkon nuorisotoimintaan. Ammatikseen poika olisi voinut hakeutua parturi-kampaajalinjalle tai kosmetologiksi...Voih ap, kun niitä mahdollisuuksia olisi ollut montakin saada se ikioma VÄVY!
No, ehkä ihan ymmärrettävä reaktio tuon tytön äidiltä. Mutta hyvä kuulla, että kuitenkin pojan kanssa olette jo läheisiä, niin ymmärsin. Tsemp! :)
Onko siellä joku skybalet-ryhmä tms, johon se vois mennä tai enkeliuoro? Usein lapsesta voi kasvaa yhtäkkiä tyttö, jos se leikkii tarpeeks tyttöjen kanssa ja laitat sille sukkikset!
ERITTÄIN VAIKEAA.MELKEIN EROSIMME.ASUIN VÄLILLÄ HESASSA JOTTA SAIN PÄÄN SELVITETTYÄ.