Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

erilainen kierto eri 'puolilta'

Vierailija
22.12.2010 |

Onko muilla? olen aina ennen ajatellut, että kiertoni vaihtelee siinä 21-28 pv välillä. Nyt kun yritämme raskautta ja olen kiinnittänyt asiaan enemmän huomiota, sehän on joka toinen kuukausi 21 pv ja joka toinen 28 pv. Voiko siis olla niin, että munasolu irtoaa eri puolelta eri aikaan? Eikös se ole niin, että yleensä munasolu irtoaa vuorotellen vasemmasta ja oikeasta munasarjasta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierto vaihtelee siinä 27-31 pvää

Mitä pitempi kierto, niin yleensä vähän vähemmän kipeet.Jos ollu vähemmän kipee ei seuraavat taatusti ole.2-3 seuraavat Tosi kivuliaat.Vuodessa ehkä kolmet helpommat=pärjää normimäärällä särkylääkettä.

Yleensä ne kivuliaat "hulahtaa" ulos alle 2:ssa vuorokaudessa.Helpot 5-6 vrk.

Vierailija
2/2 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta sitä ei voida varmaski sanoa, että munasolu irtoasi vuoroin eri puolilta. Tämä luulohan tosin oli ennen ihan varmaa tietoa, mutta nöin ei siis aina ole.

Kiertosi on todella lyhyt, jos se jää 21 päivään, tuo 28 on ihan normaali. Onko kiertosi siis epäsäännöllinen ja sattuu tuohon 21-28 päivän välille, vai painottuu vuorokuukausin sinne 21 päivän ja 298 päivän tietämille? Itse kävisin varmuuden vuoksi gynellä juttelemassa, ja tsekkauttamssa, että kaikki on kunnossa. Itselleni epäsäännöllinen kierto tarkoitti sitä, etten ovuloinut lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla