Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaatko deittailua?

Vierailija
22.12.2010 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotain muuta kuin miestäni.

Vierailija
2/4 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä tutustumisvaihetta, niin henkisesti kuin fyysisesti. Oman miehen kanssa menee hyvin, on läheisyyttä ja kunnioitusta jne, mutta ei sitä mieletöntä fiilistä.

Mutta kaikkea ei voi saada, enkä todellakaan halua vaihtaa miestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailu ei vain ole mun juttu. Olen mennyt naimisiin kaksi kertaa, deittaillut kolmen miehen kanssa. Jos ensimmäinen mies ei olisi kuollut, olisi saldo vielä pienempi. Ja älkää huoliko, olen historiastani huolimatta saanut elää mielenkiintoista ja vireää seksielämää - siis vaikken ole liutaa miehiä tutkinutkaan. N 39

Vierailija
4/4 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusiin ihmisiin tutustuminen on tylsää... Kuulostaa ehkä mahdottomalta, mutta on se. Ihmiset itsessään ovat mukavia ja mielenkiintoisia, mutta kerta toisensa jälkeen kysyä ja kuunnella, kertoa samat tylsät taustat itse, miettiä mitä olen mieltä, mitä hän on mieltä, kumpi ehdottaa seuraavaa tapaamista vai mahtaako mua edes kiinnostaa, toisaalta ei pidä liikaa odottaa liikaa mitään ihastumista ekalla kerralla, mies on kuitenkin ihan jees, voisi sitä tutustua pikkuhiljaa, aika ärsyttävät mielipiteet sillä kyllä on, juoma loppuu, kumpi hakee seuraavat... :D

Vuoden 2008 ravasin treffeillä, en ole laskenut mutta varmaan 15 miestä tapailin eripituisia ajanjaksoja (yksistä treffeistä pariin kuukauteen), kunnes sitten loppuvuodesta säkällä löysin nykyiseni. ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän