Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitto, pelkään tulevani raskaaksi niin että seksi on jo vastenmielistä pelon vuoksi!

Vierailija
21.12.2010 |

Tilanne on se, etten kestäisi enää yhtään lasta lisää. (ei niitä nytkään hirveästi ole, kaksi vaan, mutta mun sietokyvyn rajoilla ollaan)

Meillä on käytössä kondomi, koska hormoniehkäisyt eivät sovi, kuparikierukkaa en voi ottaa menkkakipujen ja runsaiden vuotojen takia, ehkäisypuikkoja ei voi käyttää koska ongelmanani on jo nyt ihan liiallinen kostuminen...

Kumi meillä on jo kerran hajonnut, eikä huomattu kuin vasta hommien loputtua. Ja varovaisesti aina toimitaan, ettei raavita kumia kynsillä jne.

Onneksi en tullut raskaaksi, aborttia en pystyisi kuitenkaan tekemään :/

Kaiken lisäksi olen tullut aina ihan heti raskaaksi, kun ollaan yritetty, joten tuollaiset vahingot pistävät kyllä pelkäämään!

Niin ja sterilisaatiota ei saada, ollaan alle 3-kymppisiä.

Mikä eteen? Mä voisin olla jo pelkoni vuoksi selibaatissakin, mutta jos onnellisesti haluan olla naimisissa, se ei varmasti miehelle pidemmän päälle sovi...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on siis muitakin tollasen pelon kanssa eläjiä, kuin vaan minä! :)

Täällä kuitenkin käytössä pillerit, mutta pelkään silti. Usein pyydän myös käyttämään kondomia. Siltikään seksiä ei ole kuin ehkä kerran kuussa, ajatus raskaudesta on ihan liian kamala. Lapsia ei ole kuin yksi, mutta toisinaan tuntuu, että siinäkin on vähintään 20 liikaa... En koskaan kestäisi enää vauvaa, enkä kyllä taaperoa tai isompaakaan. Toisaalta tiedän, että mieheni haluaisi lapsen, joten aborttikaan ei olisi niin helppo ratkaisu (itse sen menisin tekemään kyllä heti, jos raskaaksi tulisin...).

Kaiken tämän vuodatuksen jälkeen en tiedä mitä tekisit, itselläni kuitenkin ne pilleritkin, ja silti pelottaa :/

Vierailija
2/2 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen 7kk ja ollaan menty pelkästään kumilla..joka on jo kerran aikaisemminkin pettänyt ja tulin raskaaksi, mutta se meni kesken :(

nyt menkat pari viikkoa kohta myöhässä ja kuvottava olo 24/7..mua pelottaa jo IHAN AIHEESTA..

taitaa mun vaan olla jo myöhäistä pelätä..taitaa olla "paskat jo housussa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla