Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No mitäs mieltä olette mun miehen ostamasta lahjasta? Olen ihan raivona!

Vierailija
21.12.2010 |

Mun mies on ostanut mulle joululahjaksi puntarin!!

Siis oikeesti, en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Ei ole varsinaisesti valittanut mun painosta, joskus huomauttanut jotain mutta ei nyt mitenkään erityisesti. Varsinkin kun mun miehellä on itselläänkin tuota elopainoa aika paljon. Toivon tosiaan että tämä on vaan huono pila ja saan jonkun kivemmankin joululahjan, muuten taitaa peruuntua miehenkin lahjat.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ajattelisi siitä että olen läski. (en ole)

Vierailija
2/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja loukkaantuisin ihan tosissani. Tiedän että olen vauvan myötä saanut lisää elopainoa, ja olen asiaa murehtinut ääneen, joten mun mielen pilaaminen tahallaan tuolla tavalla olisi julminta mahdollista "pilaa". Oikeasti luulen että ero olisi lähellä jos sen tempun tekisi.

Vierailija
4/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että miehesi on ajatellut sen kummenpia mielen syvyyksiä ostaessaan lahjaksi vaa'an, se on tavara muitten joukossa.

Joskus sikari on vain sikari. Kaikkea ei tarvitse ylianalysisoida.

Kostomentalitettisi kuulostaa kyllä aika asennevammaiselta.

Vierailija
5/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli käynyt ostamassa eikä erityisemmin yrittänyt piilotella sitä.. Noh, ehkä sillä on mulle sitten joku toinen ylläri :(

Vierailija
6/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa alatte molemmat kuntoilla, pudottaa painoa ja voida paremmin? Ole kiitollinen, älä suutu!

Vierailija
7/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun laihdutusoppaan + mehupaasto-ohjelman luontaistuotekaupasta.

Kyllä tollainen lahja loukkaisi, ei olisi yhtään kiva.

Vierailija
8/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä että se on sinulle?

Vierailija
9/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos on vain kauppoja kierrellessä nähnyt puntarin ja päättänyt ostaa itselleen? Jos on päättänyt vaikka uuden vuoden kunniaksi laihduttaa itse?

Vierailija
10/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos mun mies ostaisi mulle vaa`an, en loukkaantusi, koska tiedän ettei hän ole niin urpo. Jos olisi sitä mieltä että mulla on ylipainoa, ei todellakaan silloin ostaisi vaakaa.

Olen saanut uuden mopin, kattilan, peilin ym. enkä silti ajatellut että olisin surkea siivooja, kokki tai että pitäisi katsoa enemmän peiliin ;)

Mutta itse tunnet miehesi, voisiko hän ajatella noin?

Vierailija
11/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä, tuoko pukki.

Vierailija
12/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mä en oikeesti tarvitse siihen apua, olen havahtunut ihan omasta toimesta. Mutta tosiaan tarvitsen nyt vaakaa, etten päästä painoani ylipainon puolelle.

Vierailija
13/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten pääse laihtumaan liikaa :) Harmi vaan, ettei halunnut paketoida sitä itse vaan joudun varmaan itse paketoimaan oman lahjani...

Vierailija
14/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eiköhän mies ole ostanut sen enemmän itseään ajatellen. Vaikka antaisi sen sinulle lahjaksi, niin on luultavasti enemmän ajatellut sitä, että talossa pitäisi olla vaaka, että hän itse saisi seurattua painoa.

Jos teillä ei ole vaakaa, niin mikä siinä on niin pahaa, että teille sellainen hankitaan?

Vierailija
15/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut vaa'an jokunen vuosi sitten joululahjaksi. Ostettiin se ihan yhteiseksi miehen kanssa. Jos se olisi ollut miehen ainut yllätys minulle, niin olisin kyllä loukkaantunut, mutta kun se varsinainen yllätyslahja oli kiva, niin mukavahan se oli vaaka saada, varsinkaan kun ennestään sitä ei ollut.

Nyt tiedän saavani ultraäänipesurin. Kivaa!

Vierailija
16/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisistä asioista tekin vedätte hepulit ja otatte itteenne!

vaikka elopainoa olisikin, ei vaa'an tarvitse olla mikään laihdutuskehoitus.

Minä ilahtuisin kivan näköisestä vaa'asta ja ottaisin ilolla vastaan.

Vierailija
17/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nähnyt isännän kantavan jotain kotiin, hiippaillut nurkkien takana ja tirkistellyt mitä mahtaa mamma saada. Nyt ollaan ositusta tekemässä, talo menossa myyntiin ja kakarat oikeuden kautta mammalle.

Mies-parka kun vain vaimon vihjailusta vaarin ottaneena hankki vaa'an jotta saisi seurattua omaa painonpudotustaan. Ehkä se mammakin lakkaisi nalkuttamisen jos muutama kilo karisee.

Ei auta ero tulee ja sitä saatanan popcorn-konetta et kyllä äijä saa!

Vierailija
18/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi jotain, joka kiihtyy nollasta sataan muutamassa sekunnissa?

Vierailija
19/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapuntari?

Vierailija
20/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaa'an, joka näyttää painon 100g tarkkuudella. Nykyinen vaaka on niin suurpiirteinen, ettei sillä tee juuri mitään...