Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on ääliö, tulee vaatimalla vaatimaan (sanallista) kiitosta,

Vierailija
21.12.2010 |

kun kysyin, saisikohan ulkokuuden valosarjan korjattua. Ja saihan sen, meni 10 minuuttia. Mutta kai sitten "unohdin" vuolaasti kiittää, kun mies tuli tivaamaan, miksen koskaan voi kiittää, kun hän tekee jotain? Siis tuo nyt oli ainoa kotona tehty asia pitkään aikaan ja mielestäni kiitinkin, mutten kai sitten "tarpeeksi". Ihan alkoi riitaa aiheesta haastamaan! Mokoma typerys!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä kummatkin teemme ruokaa, siivoamme, ainoastaan mies hoitaa autoon liittyvät jutut ja lumityöt sekä ruohonleikkuut. Ainoastaan minä hoidan pyykinpesut ja ne jutut. Eikä tule mieleenkään, että kulkisimme alinomaa kiittelemässä toisiamme normaaleista asioista. Jos toinen tekee toiselle aamupalan, tai tekee jotakin ihan erityistä toisen eteen,

sitten sanomme kiitos ja toi oli tosi mukava juttu, muttei nyt joka hiton asiasta tarvitse kiitellä.

Jotain rajaa :D

Vierailija
22/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies "lakkoilee sohvalla ja äksyilee koko perheelle", mikä luonnollisestikin lisää naisen himoa häntä kohtaan. Totta kai sellaisen miehen kanssa on ihanaa harrastaa seksiä!

Mikäli seksiä ei ole lähiaikoina saatu niin alan kiukuttelemaan ja lopetan palvelukeskukseni. Lakkoilen sohvalla ja äksyilen koko perheelle. T: Tero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies "lakkoilee sohvalla ja äksyilee koko perheelle", mikä luonnollisestikin lisää naisen himoa häntä kohtaan. Totta kai sellaisen miehen kanssa on ihanaa harrastaa seksiä!

Mikäli seksiä ei ole lähiaikoina saatu niin alan kiukuttelemaan ja lopetan palvelukeskukseni. Lakkoilen sohvalla ja äksyilen koko perheelle. T: Tero

Koska Tero on äksyillyt sohvalla tekemättä mitään järkevää jo melkein 5v, siksi en olekaan antanut sille seksiä. Enkä anna sille kyllä myöskään ruokaa, enkä pese sen vaatteita, kun se ei monisanaisesti kiittele minun osallistumistani kotitöihin. Siksi

Tero painaa kohta alle 50 kg, haisee ja näyttää spurgulta ja on ainaisessa puutteessa ja meidän sohvakin on ihan lintassa.

T: Teron vaimo

Vierailija
24/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Tero on äksyillyt sohvalla tekemättä mitään järkevää jo melkein 5v, siksi en olekaan antanut sille seksiä. Enkä anna sille kyllä myöskään ruokaa, enkä pese sen vaatteita, kun se ei monisanaisesti kiittele minun osallistumistani kotitöihin. Siksi

Tero painaa kohta alle 50 kg, haisee ja näyttää spurgulta ja on ainaisessa puutteessa ja meidän sohvakin on ihan lintassa.

T: Teron vaimo

Jaksan odottaa sitä seksiä vaikka seuraavat 50 kiloa. Lakko on lakko ja periksi ei anneta.

Naiset voisivat katsoa netistä ne sähkötyöt. Ei ole kovin vaikeaa tehdä itse niitä hommia.

Lampunlaitto pitäisi osata jo, kun muuttaa omaan asuntoon. Eikö isänne ole näyttänyt miten ne työt tehdään?

T: Tero

Vierailija
25/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kiittelet oikein vuolaasti, innostat hänet entistä ahkerammaksi puuhastelijaksi.

Vierailija
26/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette osaa lamppua laittaa? Googlella apu.

Vierailija
27/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpötellään.

Vierailija
28/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suinkin OSAA niin se on sitten naisen hoidettava. Ruuanlaitto, pyykinpesu, siivoaminen, tiskaaminen, lastenhoito, laskujenmaksu, kaupassakäynti - ainoa kelpaava syy olla hoitamatta muitakin hommia miehen "lakkoillessa sohvalla" on se jos ei todellakaan pysty.

Miehen tehtävä on kiukutella ja ruinata seksiä, naisen tehtävä on hoitaa kaikki ikävät kodin velvollisuudet. Teron kanssa seksin harrastaminen on tietysti paljon ikävämpää kuin mitä valaistusrintamalla koskaan on tarjolla.

ette osaa lamppua laittaa? Googlella apu.

Vierailija
29/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteen vetämisen jalon taidon sohvalla maatessaan...

Vierailija
30/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässyt taas vauhtiin..lääkkeetkin näemmä ottamatta..

Pian miehesi lähtee sellaisen naisen matkaan, joka osaa kunnioittaa häntä ja arvostaa. En minä katselisi kiittämättömiä akkoja pitkään. Tai tuollaisia jotka kirjoittavat katkerasti pilkaten av:lle. Kävisin lukemassa ja vaatisin anteeksipyyntöä.

Vierailija
31/33 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona varmasti kivaa ole, jos sinulta täytyy pyytämällä pyytää mukavia sanoja.

Kun niitä sitten joutuu pyytämään, saa vaan syyttelyä. Ei ihme jos miestä vituttaa.

Vierailija
32/33 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiitän miestäni usein ihan tavallisista asioista. Viimeksi esim. siitä kun hän laittoi lampun kattoon.

Vierailija
33/33 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä, että kohteliaisuus parisuhteessa kannattaa. Tulee hyvä mieli kummallekin ja hyvän sanomisen kierre. Miehesi ehkä tekisi enemmän, jos osoittaisit hänen toivomaansa arvostusta. Minä ainakin olen saanut miehen, joka on todella ahkera kotitöissä ja kerron usein arvostavani hänen tekemisiään - vaikka ne toki ovatkin hänen luonnollisia velvollisuuksiaan perheenisänä. Hänkin kiittelee minua, mutta varmasti ainakin meidän tapauksessamme on niin, että erityisesti mieheni tarvitsee tätä palautetta. en pidä sitä pahana asiana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme