Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muilla riitaa joulusta miehen kanssa?

Vierailija
21.12.2010 |

meillä joka joulu sama tappelu...ollaan siis muuten tosi kiireisiä ja aina jouluna kaikki ongelmat kulminoituu esim. jouluruokiin, mummoloihin, pukkiin,,mihin vaan ja kauhea tappelu tulee. Vihaan tätä aikaa. Todella.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan helpotti sua.

Vierailija
2/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä huomaa että palstalaisilla on riitaa nyt kaikesta ja kaikkien kanssa. Nytkään ei montaa positiivista viestiä ole ekalla sivulla. Järkyttävää että pitäisi olla ihana perhejuhla tulossa ja monilla kyrpä otsassa aamusta iltaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi kompromissa: "joka toinen joulu minun tavallani, joka toinen joulu sinun" Ja sitten vuorovuosin toinen pitää suunsa kiinni

Vierailija
4/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä suusi kiinni etkä menisi mukaan riitaan vaikka mies yrittäisikin?

Vierailija
5/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuuden kodissa riideltiin aina.Varsinkin jouluna. Ei alkoholia tai fyysistä väkivaltaa, mutta se jatkuva huuto ja riitely joka helvetin asiasta.

Ja ei, en todellakaan riitele mieheni kanssa. En ainakaan jouluna.

Vierailija
6/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toimii varmasti joulunakin,....

Väittely lopuksi sanot kyllä rakkaani, heti rakkaani, juuri niin rakkaani. olet aivan oikeassa rakkaani.

Ei tosiaan maksa vaivaa riidellä riisipuurosta tms. on aivan sama miten sen joulun viettää (ellei siis mene ihan hulluuksiin, esim juomiseen)

Vierailija
7/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se kaikki johtuu siitä, ettekö voisi hieman hellittää tahtia? Niin ois aikaakin enemmän ylipäätänsä olla yhdessä ja tehdä asioita..

Ps. Vai onko se kiire sun mielestä hieno asia?

Vierailija
8/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuäitinä on niin helppoa. Naurettiin just tyttären kans riiteleville pariskunnille kaupassa.

Vierailija
9/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on pahin kaikista ja sitten tulee suku, perhe ja hyvät tutut.

Rpl

Vierailija
10/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi olen jo eronnut. Toki nytkin on kiirettä (oli pakko hetkeksi istahtaa palstailemaan pariksi minuutiksi), kun töissä tuppaa loppuvuodesta olemaan normaalia enemmän hommaa ja pakko saada tehtyä ennen tilikauden päätöstä vuodenvaihteessa, ja sitten toki normi lapsiarki ja jouluvalmistelut ihan puolitiessä. Taidan paketoida lahjoja vielä keskiyöllä :D

Mutta ei ole kenenkään kanssa tarvinut riidellä. Se on todella mukavaa se. Exän kanssa olisi ollut tällaisessa tilanteessa hermot jo ihan riekaleina. Nyt kun olen yksin lasten kanssa, niin on kiireestä ja paineesta huolimatta ihan hyvä fiilis.

Vierailija
11/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä klassinen aatonaaton fiilisten meno, toistuu samanlaisena joka kerta ja joka kerta ehdin vuodessa unohtaa. Tänä vuonna erityisen kurjaa koska olen sairas. Eilen monta kertaa sanoin että siivotaan pliis porukalla huomenna ja jotenkin siinä aina käy niin että mies lähtee harrastuksiinsa. Tulee neljältä kotiin ja minun joulumieli mennyttä. I don't give a fuck.

Vierailija
12/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä klassinen aatonaaton fiilisten meno, toistuu samanlaisena joka kerta ja joka kerta ehdin vuodessa unohtaa. Tänä vuonna erityisen kurjaa koska olen sairas. Eilen monta kertaa sanoin että siivotaan pliis porukalla huomenna ja jotenkin siinä aina käy niin että mies lähtee harrastuksiinsa. Tulee neljältä kotiin ja minun joulumieli mennyttä. I don't give a fuck.

Mikä siinä siivouksessa viehättää?

Vierailija
13/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kamalimmat lapsuusmuistot liittyy juuri jouluun ja vanhempien riitelyyn. Ettekö voi edes lasten takia olla sovussa? Mikä siinä joulussa nyt niin kiukuttaa... Pöytään mahtuu kaikkia ruokia, mummolassa voi käydä jouluna jos ehtii tai vaikka sen jälkeen, pukki on lapsille, mitä te aikuiset siitä tappelette?

Vierailija
14/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinenriidatonjoulu kirjoitti:

Sinkkuäitinä on niin helppoa. Naurettiin just tyttären kans riiteleville pariskunnille kaupassa.

Repivien eroriitojen päälle kunnon naurut ja sinkun titteli.

Vierailija
15/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitellaan pesäpallomailoilla ja loppuillasta onkin sitten oltava jo kättä pidempää.

Vierailija
16/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhallinenriidatonjoulu kirjoitti:

Repivien eroriitojen päälle kunnon naurut ja sinkun titteli.

Sehän se just on se helpotuksen tunne, kun tajuaa itse vapautuneensa siitä kaikesta kamalasta. Tottakai se konkretisoituu, kun katsoo pariskuntia, jotka vaikuttaa vihaavan toisiaan, puhuu toisilleen rumasti, tiuskii ja riitelee. Kyllä siinä ihan alkaa naurattaa, että miksei nuo älyä erota.

Vierailija
17/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole onneksi tuollaista.

Ollaan molemmat kuitenkin akateemisia.

T.äiti

Vierailija
18/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli annatte lapsille lahjaksi lomille pelkkää riitelyä? Eikö nuo voisi setviä etukäteen. Pysykää omassa kotona joka joulu ja kyläilyt joskus muulloin kuin aattona, ellei joku kuskaa mummon paikalle 2 tunniksi. Mitä tahansa pukkia ei oteta randomisti tuolta ulkoa. Joku pysyvä ratkaisu, ei arvontaa joka joulu.

Vierailija
19/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä se, että mummot ja muut voi huomioida ilman, että siellä ravataan kylässä tai ollaan tuntitolkulla. Äidinäiti odottaa tyttärensä soittoa ja huomiota. Ja miehen äiti poikansa. 

Vierailija
20/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä siivouksessa viehättää?

Ei mikään ja siksi mennäänkin minimisiivouksella. Onko se niin väärin jos joulumieli ei synny paskaisista vessan pyyhkeistä ja räjähtäneestä tiskipydästä? Onko liikaa pyydetty että herra uhraisi tunnin arvokasta harrastusaikaansa yhteisen hyvän eteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän