Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lähes kaikki raskaana

Vierailija
21.12.2010 |

olevat valittavat millon mistäkin nippailusta? Mä olen onnellinen,kun vihloo,oksettaa,rinnat tosi kipeet yms.Tiedän,että kuuluu raskauteen vihlomiset yms. ja tiedän ,että kehon kuuluukin reagoida jotenkin raskauteen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevat valittavat millon mistäkin nippailusta? Mä olen onnellinen,kun vihloo,oksettaa,rinnat tosi kipeet yms.Tiedän,että kuuluu raskauteen vihlomiset yms. ja tiedän ,että kehon kuuluukin reagoida jotenkin raskauteen.

Miksi lähes kaikki ne, joiden raskaus sujuu siedettävällä tavalla, lakkaavat ymmärtämästä niitä, joilla asiat eivät ole yhtä hyvin?

Vierailija
2/8 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun raskaus ei ole sujunut ihan ongelmitta.Mutta ihmettelinkin sitä miksi valitetaan normaaleista vihlomisista yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua jotenkin heidän valituksensa?

Todennäköisesti et ole itse mitään kovampia kipuja tai läpi raskauden jatkuvaa pahoinvointia sairaalassa oloineen kokenut, kun voit tuolla tavalla vähätellä. Lisäksi ihmisillä on erilainen kivunsietokyky, toiset huutavat synnytyksen aikanakin kuin hyeenat, tämän olen kuullut omin korvin parin suljetun oven takaa ollessani itse synnyttämässä.

Vierailija
4/8 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittaa toisten valittamisesta :D

Vierailija
5/8 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaa ainanen valittelu.Mullakin niin kovat vihlomiset että olen saikulla,mutta olen onnellinen kun tiedän,että kohtu se vaan kasvaa.

Vierailija
6/8 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun raskaus ei ole sujunut ihan ongelmitta.Mutta ihmettelinkin sitä miksi valitetaan normaaleista vihlomisista yms.

Eihän mikään normaali voi tuntua miltään. Ärsyttää tuollaset.

Vierailija
7/8 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin oli yhden ammattilaisen mielestä vain normaaleja kipuja ja vuotokin kuulu asiaan.. no onhan se normaalia, että keskenmenon yhteydessä vuotaa ja sattuu. Raskaudet on ollu liki kivuttomia ja muutoinkin oireettomia

Vierailija
8/8 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se eroo siitä että kun ollaan töissä ja ihmiset haukottelee ja valittaa kun sormet jäässä, päätä särkee, ummettaa ja lihaksia särkee, välillä väsyttää ja välillä ei huvita?

Sitten tulee joku yh joka muistuttaa meitä kaikkia pieniä maanmatosia miten HÄNELLÄ on vaikeaa kun joutuu kaiken tekemään yksin kun se kusipää ukko jätti joskus raskausaikana (10 vuotta sitten) ja plaaplaa.. :D

Minusta on normaalia että kertoo muille ihmisille kun särkee, vihloo ja väsyttää ja mikään ei ole hauskaa.

Sitä sanotaan elämäksi! Mistä sinulle saisi puhua? Säästä? Politiikasta?

T. suurperheenäiti jolla on ollut erinäkösiä ja eri kokosia kolotuksia ja hankaluuksia raskausaikoina. En lähtisi tuomitsemaan muita vaan koska on itse samassa tilassa: se on jokakerta ainutlaatuista ja erilaista.