Mitä mies oikein ajaa takaa? Yhteen ei /lapsi kyllä
Siis miehen mielestä meidän ei tarvi muuttaa yhteen, vieläkään, vaikka kohta 2 vuotta ollaan oltu yhdessä. Sen sijaan jos tulisin raskaaksi niin sitten miehen mielestä ilman muuta muutettais yhteen. Kerran oli jo läheltä piti tilanne kun menkat oli myöhässä ja silloin mies oli jo suunnittelemassa meidän yhteistä elämää. Me ei siis todellakaan olla yritetty lasta tarkoituksella tähän tilanteeseen hankkia, koska mun mielestä ihan ehdottomasti pitäis olla tulevaisuudenkuviot selvillä ennen sitä. Ja yhteen muutettu. Mikä logiikka miehellä oikein on tässä jahkailussa?
Kommentit (27)
ero siitä sitten tuli. aikani puhuin miehelle, että minusta on aika muuttaa yhteen ja alkaa elää yhteistä elämää, mutta miehelle se ei sopinut. Minä tosin halusin sekä yhteisen elämän että yhteisiä lapsia, miehestä niiden kanssa ei ollut kiirettä. Minä olin 30 ja mies 33 - minulla ei ollut enää aikaa odotella.
Lopulta oli pakko laittaa tuo aikaraja. en siitä jankannut mihelle, kerran sanoin ja varmistin että oli sen kuullut. Asettamassani puolessa vuodessa ei tapahtunut mitään, joten erottiin sitten.
Tapasin tämän tulevan mieheni, seurusteltiin ja homman nimi oli selvä alusta alkaen - tavoitteena yhteinen oma koti, avioliitto ja lapset. Nämä kaikki me saimme, sen lisäksi olen saanut myös opiskella ja saanut ihanan työn. Nyt olen 39 v, lapset ovat 6 ja 4 v.
Silloisella miehellä on ollut yksi päättynyt seurustelusuhde ja nyt on menossa seuraava seurustelusuhde. Hän ei tainnut oikeasti mitään perhettä halutakaan, kunhan huijasi minua. Onneksi tein päätökseni ja pysyin siinä.
Sulle kävi onnekkaasti, kun tapasit uuden miehen noin pian. Mäkin olen 30 ja mies 31. Tämä mun mies on kyllä sanonut että haluaa lapsia ja olen uskonut että näin on, varsinkin kun hänelle olisi ihan ok jos tulisin nyt raskaaksi, kun ei vielä edes asuta yhdessä. Mutta mistä sen voi tietää haluaako hän tosissaan perhettä.
ap
ero siitä sitten tuli. aikani puhuin miehelle, että minusta on aika muuttaa yhteen ja alkaa elää yhteistä elämää, mutta miehelle se ei sopinut. Minä tosin halusin sekä yhteisen elämän että yhteisiä lapsia, miehestä niiden kanssa ei ollut kiirettä. Minä olin 30 ja mies 33 - minulla ei ollut enää aikaa odotella.
Lopulta oli pakko laittaa tuo aikaraja. en siitä jankannut mihelle, kerran sanoin ja varmistin että oli sen kuullut. Asettamassani puolessa vuodessa ei tapahtunut mitään, joten erottiin sitten.
Tapasin tämän tulevan mieheni, seurusteltiin ja homman nimi oli selvä alusta alkaen - tavoitteena yhteinen oma koti, avioliitto ja lapset. Nämä kaikki me saimme, sen lisäksi olen saanut myös opiskella ja saanut ihanan työn. Nyt olen 39 v, lapset ovat 6 ja 4 v.
Silloisella miehellä on ollut yksi päättynyt seurustelusuhde ja nyt on menossa seuraava seurustelusuhde. Hän ei tainnut oikeasti mitään perhettä halutakaan, kunhan huijasi minua. Onneksi tein päätökseni ja pysyin siinä.
se haluaa ne lapset, mutta ei varsinaisesti juuri sinua? Että ajattelee, että sittenpähän on lapsia ja jos sinä alat kyllästyttää niin sut voi aina vaihtaa?
Siis miehen mielestä meidän ei tarvi muuttaa yhteen, vieläkään, vaikka kohta 2 vuotta ollaan oltu yhdessä. Sen sijaan jos tulisin raskaaksi niin sitten miehen mielestä ilman muuta muutettais yhteen. Kerran oli jo läheltä piti tilanne kun menkat oli myöhässä ja silloin mies oli jo suunnittelemassa meidän yhteistä elämää. Me ei siis todellakaan olla yritetty lasta tarkoituksella tähän tilanteeseen hankkia, koska mun mielestä ihan ehdottomasti pitäis olla tulevaisuudenkuviot selvillä ennen sitä. Ja yhteen muutettu. Mikä logiikka miehellä oikein on tässä jahkailussa?
Kerron omasta kokemuksesta,tilanne oli jotakuinkin samalainen kun sulla nyt,mutta olin YH,eli minulla oli aiemmin 1 lapsi, miehellä ei ollut vielä omia lapsia...hänestä tuli heti isäpuoli,ja otti poikani kuin omakseen...yhteenmuutto tapahtui omasta aloitteestani,eli halusin että hän muuttaa heti luokseni,minä hätäilin hän tuli pyynnöstä. Mutta pidemmän päälle, oli paljon pois kotoa, ja vältteli kokonaan muuttoa, eli virallisesti ei ikinä muuttanut kanssani...elimme näin 5,5 vuotta kunnes tuli ero. Minä löysin 1v erosta uuden miehen,vaikka saimmekin yhteisenkin lapsen,koska mies sitä todella halusi, annoin ensin odottaa hänen 2v enennkuin suostuin lapsentekoon, siinä välissä tein yhden abortinkin kun tulin HETI raskaaksi (vahingossa) tavattuamme. Mies pysyi luonani, kyllä rakkaus odottaa. Ei mitään kiirettä.
Mieti mitä tunnet miestä kohtaan se on tärkeintä!
ennen kuin on lapsia tulossa, jos ovat alkaakseen.
mikä ihmeen pakko on muuttaa saman katon alle? Siitä ne ongelmat viimeistään alkavat...
jos he ovat olleet yhdessä jo 2 vuotta niin onhan siinä jo odoteltu! Jossain vaiheessa sitä täytyy todeta että elämän täytyy mennä eteenpäin. Joko eri suuntiin tai samaan eli yhteiseen asuntoon. Yh-äippä joka kommentoi että odotti 2 vuotta ennen kuin nykyisen miehen kanssa suostui tekemään lasta. Haloo! Ap on JO odottanut 2 vuotta.
No parempi että alkavat ennen kuin on lapsia tulossa, jos ovat alkaakseen.
mikä ihmeen pakko on muuttaa saman katon alle? Siitä ne ongelmat viimeistään alkavat...
kuin että mies ei halua muuttaa yhteen MUN kanssa? Pitäiskö mun tosiaan ruveta kovistelemaan että yhteen tai ero? En tiedä...
Joku tähän ketjuun kommentoi että ovat asuneet erillään 2 vuotta eikä se ole pitkä aika, mutta hei, jos teillä on jo lapsia niin se on niin eri asia.
ap