Typerin miehiä koskeva uskomus, jonka olet ikinä kuullut?
Kommentit (21)
-Miehillä ei ole empatiaa tai tunteita
-Miehet haluaa saalistaa naisia
-Miehet ovat seksin perässä
Se, että miehen pitää olla pitkä, lihaksikas, rikas jne ollakseen "oikea mies" tai kelvatakseen naisille.
Ainakin se, että jokainen mies on syntynyt työkalupakki kainalossa eli osaa automaattisesti korjata melkein kaiken ja on teknisesti taitava.
Että miehet eivät voi tietää mitään lastenhoidosta ja ovat vanhempina korkeintaan soveltuvia äidin apureiksi. Mikä loukkaus täyspäisiä isiä ja yksinhuoltaja isiä kohtaan.
Että kaikki yksinäisyydestä kärsivät miehet eli incelit ovat automaattisesti jotain pahiksia.(kiusaajien perustelu teoilleen)
Se, että kaikki miehet tuijottavat vain ulkonäköä.
On miehiä joilla kestää laukeaminen yli 5 min.
Että se vuosikausia omassa kodissaan kaiken tehnyt mies ei suhteeseen tultuaan osaa tehdä enää mitään, kotitöitä, ruokaa tai siivoamista- kun todellisuudessa miehen perus-ok-työnjälki ei kelpaa niuholle.
Itsestään huolehtivat miehet ovat homoja.
Vain osittain totta.
Mielestäni ne kaikki olivat totta, ei vain uskomuksia. :D No ei vaan. Miehet eivät itse koskaan korjanneet Suomessa käsitystä. Ulkomailla on vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
-Miehillä ei ole empatiaa tai tunteita
-Miehet haluaa saalistaa naisia
-Miehet ovat seksin perässä
Näitähän uskomuksia monet miehet täällä netissä itse levittävät.
Että typerää ja pinnallista mielikuva-alfaa esittämätön ei osaa tai pysty ryhtymään moiseen pelleilyyn. Oikeasti useimmiten ei halua.
Että miehet eivät voi olla kiinnostuneita kauneudenhoidosta, vaatteista ja estetiikasta olematta homoja. Aika moni tuntemani heteromies on kiinnostunut edellä mainituista asioista.
Vierailija kirjoitti:
On miehiä joilla kestää laukeaminen yli 5 min.
Häh? En tajua, onko sulla ollut vain miehiä, jotka kärsivät ennenaikaisesta laukeamisesta???
Olin vielä lapsi kun äitini sanoi jossain kohtaa (huom. ei niin vakavissaan) että kyllä suakin alkaa jossain kohtaa pojat/miehet ärsyttämään tms. En tarkalleen muista sanamuotoa. Sitten kun vuosia meni, niin ihmettelin että miksei vieläkään ärsytä :D
N31
Vierailija kirjoitti:
Että se vuosikausia omassa kodissaan kaiken tehnyt mies ei suhteeseen tultuaan osaa tehdä enää mitään, kotitöitä, ruokaa tai siivoamista- kun todellisuudessa miehen perus-ok-työnjälki ei kelpaa niuholle.
Tätä uskomusta levittävät yleensä miehet itse, koska ovat laiskoja ja pyrkivät jättämään kaikki kotityöt naisille.
Että kaikki miehet on vaan pillun perässä eivätkä voi olla pelkkiä ystäviä naisen kanssa