Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ilta pilalla :(

Vierailija
20.12.2010 |

koko illan olen leiponut, leppoisaa hommaa. kaikki meni hienosti, lapset söivät iltapalaa, olivat menossa nukkumaankin. olin siivoamassa pöytää jauhoista yms leipomiskamasta ja totesin ääneen, että mies oli jättänyt omat ja nuorimman astiat ja puuronjämät pöydälle.

mies kilahti ja puhisi, että tuli keskeytys kun vauva kakkasi housuun. sanoin, että vauva kakkasi housuunsa äsken, iltapuuroa lopetitte syömästä puoli tuntia sitten.

mies äyski ja tiuski ja puhisi. minä aloin itkemään (olen raskaana ja itku on herkässä). vauva alkoi kiljumaan, koska minä itkin. mies koitti edelleen ärjyä kakkavaipasta, sanoin, että ihan oikeasti, anna olla, ei puhuta tästä enää.

no nyt on tilanne se, että mies kolmasti jatkoi riidan haastamista ja huusi minulle. misä sanoin miestä lapselliseksi paskaksi ja pyysin pitämään päänsä kiinni.

tuo sitten kirjoitti papeerille ettei aio puhua minulle kuin vasta huomenna.

jep jep.

kumpikaan lapsi ei vieläkään nuku. mulla on silmät turvoksissa. mies puhisee itsekseen makkarissa.

joulustressikö tämän teki?

kiitos että sain avautua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti voinut olla jauhamatta siitä iltapuurosta.

Vierailija
2/13 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalilta, turvallisen tavalliselta lapsiperhearjelta. Sulla on ap asiat hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei voi olla pistämättä silmään, että olet raskaana vaikka edellinenkin on vielä vauva. Oletteko yliväsyneitä jolloin pienikin asia voi saada aikaan isomman riidan. Toivottavsti selvitätte asiat huomenna.

Vierailija
4/13 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on teillä se joka sinua elättää niin sanoinsin, että parempiakin vaimoja saa

Vierailija
5/13 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi liikaa, jos sulla kuitenkin on lasten-ja kodinhoitoon osallistuva mies.

Huomenna on uusi päivä. Mieskin varmaan odottaan joululomaa, samoin sinä.

Ikävä, kun kiva ilta meni piloille.

Vierailija
6/13 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on teillä se joka sinua elättää niin sanoinsin, että parempiakin vaimoja saa

Ja hyppää sen jälkeen kaivoon.

-ohis-

Vierailija
7/13 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti voinut olla jauhamatta siitä iltapuurosta.

saa hölistä o_O

Ap:han kirjoitti että TOTESI. Ei kirjoittanut että "nalkutti" "urputti" tms.

Vierailija
8/13 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en mä edes siitä saakelin puurosta jauhanut. tostesin ääneen että jaaha, teidän kaikki astiat on tässä vielä (olin juuri täyttänyt tiskikonen). mies vain jatkoi ja jatkoi ja jatkoi..

nyt se meilailee mulle tuolta sängystä. valittaa kun sanoin lapselliseksi. joo, ihan niinkuin "mykkäkoulun" pitäminen ei olisi lapsellista...

no huomenna iloisin mielin ensimmäiseen ultraan.

ap

Vierailija
9/13 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma ettei mies ole myös raskaana?

Vierailija
10/13 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma ettei mies ole myös raskaana?

Vierailija
11/13 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oli älyttömän ääliömäistä kummaltakin!

Vierailija
12/13 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta, samantapaista elämää silloin, kun kakkonen syntyi ja kauan vielä sen jälkeenkin..

Väsyneenä ei tullut tehtyä kovinkaan fiksuja ratkaisuja,

Mitäpä, jos menisit miehes luo ja kömpisit kainaloon ja sanoisit, että taidamma olla aika väsyneitä, kun tapellaan jo puurolautasestakin. Pyydät anteeksi, että ylireagoit ja kerrot miehelle, että sinullakin tulisi parempi mieli, joshänkin pyytäis anteeksi.

Ja sitten äkkiä nukkumaan :)

Vierailija
13/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo sitten kirjoitti papeerille ettei aio puhua minulle kuin vasta huomenna

mutta tuossa vaiheessa mun paha tuuli olisi jo kaikonnut ja nauru olisi pyrkinyt pihalle. Että oikein kirjeenvaihtoon intaantui?! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi