Opelle isoja+pieniä jouluisia servettejä + kaksi kynttilää?
Nätisti pakattuja ja kaikissa värit yhteensointuvia ja jouluisia.
Mitä olette mieltä tällaisesta lahjasta opettajalle? Liian pientä? vai ihan ok?
Kommentit (16)
että oikein sopiva lahja. Ei jää nurkkiin lojumaan, vaan ovat käyttötavaraa. Hyvä hyvä!
meillä nyt kuitenkin pakettiin pakattuna sellaisia.
Nenäliinat ja kauniit servetit ovat mielestäni kuitenkin aavistuksen verran eriasia. Onhan niiden käyttötarkoituskin aivan erilainen.
ap.
Koska ovat käyttötavaraa, kuten tuossa joku opettaja jo totesikin :). Kukkia saavat ihan riittävästi, samoin suklaita jne. Mitään varsinaisesti "pysyvää" en viitsi ostaa, koska en tiedä opettajan makua.
Opettajista on ihana saada syyslukukausi päätökseen. Eivät he odota mitään lahjuksia, mutta toki tuntuu kivalta, jos lapsi/perhe haluaa pienellä lahjalla muistaa.
Minä ostin lasteni opettajille Iittalan Kivi-tuikut, kuten tein myös viime jouluna.
Opettajista on ihana saada syyslukukausi päätökseen. Eivät he odota mitään lahjuksia, mutta toki tuntuu kivalta, jos lapsi/perhe haluaa pienellä lahjalla muistaa.
Minä ostin lasteni opettajille Iittalan Kivi-tuikut, kuten tein myös viime jouluna.
Yleensä kauniilla Marimekon versioilla :)
Eikä minusta lautasliina ole sama asia kuin nenäliina. Ainakin meillä käytetään paperisia servettejä aina kun on vieraita.
sanoo kolmas ope.
En muuten usko, että tuo "nenäliinoista puhunut on ope!
Enhän mä edes tiedä juoko opettaja kahvia. Itse en juo, joten voihan olla muitakin jotka eivät juo kahvia ollenkaan.
Ajatteli, että nuo servetit ainakin tulee käytettyä. Enkä muuten ole kuullut tai lukenut , että servetit olisivat jotenkin "pop" tänä vuonna.
ap.
kyllä kelpaisi. Servettejähän tarvitaan aina. Hyvä idea!
t. Ekaluokan ope
serveteistä? Ja varsinkaan jouluisista? Krääsälahja.
serveteistä? Ja varsinkaan jouluisista? Krääsälahja.
Nätisti pakattuja ja kaikissa värit yhteensointuvia ja jouluisia. Mitä olette mieltä tällaisesta lahjasta opettajalle? Liian pientä? vai ihan ok?
Mitä iloa on serveteistä? Ja varsinkaan jouluisista? Krääsälahja.
miksei samantien vois antaa nenäliinoja tai vessapaperia