Mitä ostatte miehellenne joululahjaksi?
Joulu tulla jollottaa ja pää ihan tyhjä... Lahjavinkkejä kaipaisin, mitä teidän miehet ovat toivoneet??
Kommentit (18)
reinot ostan ja frotee kylpytakin. viime vuonna ostin pari kalaverkkoa ja toissavuonna kypärän. eli jotain tarpeellista mitä voi sovittamatta ostaa. (tota kypärää käytiin aiemmin sovittamassa mutta ei raskinu ostaa sillon)
annan yhden keittokirjan (keräilee niitä) ja lätkämailan. Tänä vuonna ei muuta, joskus on tullut annettua kalliimpiakin lahjoja mutta nyt sovimme maltillisesta linjasta.
ja hiustenleikkauskoneen. Äidiltään saa shiatsu tuolin jonka olin itsekin ajatellut ostaa, mutta anoppi oli lukenut ajatukseni. Ja sitä mie on toivonutin.
Sellaisen, jolla voi ohjelmoida esim. tvn, bluray-soittimen ja äänentoistolaitteet menemään kaikki päälle yhdellä napin painalluksella.
Maksoi 299 euroa. Toivottavasti on mies tänä vuonna tyytyväinen! Sille kun on tosi vaikea keksiä lahjaa.
Lisäksi ajattelin ostaa vähän halvemmat langattomat kuulokkeet.
sekä kirjan. Kirjoja olisin keksinyt vaikka mitä; tykkää sota-aiheista, siihen liittyviä romaaneja tai tietokirjoja, tai sitten ruoanlaittokirja, viski-/olutkirja, elämänopas (esim. Miehen oma kirja!), luontokirja...
Tuoksuista ostin tasan itseäni miellyttävän... ;)
Muita vaihtoehtoja olisi lämpimät kotisukat, oloasu, viskipullo, lämmin pipo, suklaata (haen vielä tänään lisäksi, kirjan kera nautittavaksi...), DVD... Olisin keksinyt vaikka mitä, mutta budjetti kusee! :D
sekä kylpytakin ja seksilelun. Alle satasen käytin.
Ostin laadukkaan paidan ja cd:n; vielä ostanen suklaata. 200 eurolla pitäisi pärjätä.
kylpytakin, vyön ja kaulahuivin. 325e käytin.
En siis yhtään mitään. Ollaan tehty keskinäinen sopimus ettei osteta toisillemme mitään lahjoja. Tavaraa on muutenkin ihan liian kanssa.
Mieheni ei keräile mitään eikä lue, eikä hänellä opiskelujen ja työn lisäksi ole aikaa harrastuksille. Hän ei käytä alkoholia eikä ilahdu vaatelahjoista. Tuota yleiskaukosäädintä minäkin olen miettinyt, mut tiedän että hän ostaa sen mieluiten itse.
Toistaiseksi olen löytänyt hänelle huippuhyvän tuulenpitävän pipon josta hän varmasti ilahtuu. Mut jotain muutakin tässä pitäis vielä keksiä. Jospa tästä ketjusta sais ideoita.:)
esim. joku hieno Led Lenserin taskulamppu vois olla hyvä. Ehkä miehesi ulkoilee, kun tota pipoa mietit? Miten olis hyvät nahkahanskat pipon kanssa? Ja ulkoilusukat?
joo, hän ulkoilee paljon, ja samoja lahjaideoita olen miettinyt - harmi kyllä hänelle on vuosien saatossa ne kaikki kertyneet. Mut tosiaan, voisin ostaa hänelle superlämpimät hanskat, sellaiset joissa on lampaankarvavuori. Ne tulis ainakin käyttöön. :)
karvalakin, mies metsästää, retkeilee ja ulkoilee paljon ja on haaveillut sellaisesta.
Paketeissa on
* suklaata (se toivelahja)
* pressopannu ja kahvia (edellisestä hajosi mäntä kesällä, eikä uutta ole tullut ostettua)
* nahkarukkaset (sovitteli markkinoilla, mutta ei pihinä ostanut itselleen, kun lasten rukkaset menivät etusijalle)
* harrastukseensa liittyvä pieni kiva, mutta ei välttämätön lisätarvike, jota ei ehkä ikinä tulisi itse ostaneeksi
jonka myös saa, ja rannekellon sekä pari dvd:tä, ja viinilasit.