FACEBOOKISTA 2 kysymystä
Ilmoittaa koko ajan yläkulmassa lukon kuvan kanssa, että suojaus on heikko, vaikka minulla erittäin rajattu profiili. Pyytää vahvistamaan kännyn numeron ja s-postiosoitteen. Onko joku huijaus vai mikä lie?
Toinen kysymys tai toteamus. Eräs tuttu(ei ystävä, ei läheinen) joka viime aikoina tykännyt paljon tilastani, niin yhtäkkiä salannut seinänsä minulta. Mistähän johtuu, onko teille käynyt vastaavaa? Tuli vähän hölmö olo. Jos te olette salanneet seinänne, mikä on ollut syy? Minulla ei ole tämän tyypin kanssa mitään riitaa, kun ei edes tunneta kovin hyvin jne. Mutta tosiaan usein "tykkää" tilastani, sitten yhtäkkiä piilottaa seinänsä...Outoa.
Kommentit (8)
ystävä vai mikä lie on heivannut sut kavereista ja sillä et näe sen seinää enää.
vaan kasvattaa kaverilistaa puolitutuilla, mutta piilottaa seinänsä niiltä. Eli itse näyttää uutisensa vain tutuille. Epäkohteliasta minusta kyllä. Itse ihmettelen kun yksi mukavanoloinen puolituttu piilotti minut tsätistään, olisi ollut kiva jutella :)
Ehkä haluaa näyttää seinänsä vain hyville ystävilleen. Olen hänet nähnyt viimeksi 5 vuotta sitten, joten läheisiä emme tosiaankaan ole, emme omista edes toistemme puhelinnumeroita.
ap
sellaisilta, joiden seinä oli julkinen. En halua, että kenenkään toisen seinän kautta omat päivitykseni tulevat julkiseksi. Julkisella tarkoitan sitä, että nekin näkevät, jotka eivät ole kavereita.
ystävä vai mikä lie on heivannut sut kavereista ja sillä et näe sen seinää enää.