Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työkkärin karenssit aina objektiivisia, vai

Vierailija
20.12.2010 |

vaikuttaako niissä "muutkin" asiat.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin annetaanko silloin karenssia ankarammalla kädellä?

Vierailija
2/12 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuta karenssien pituuteen. Perusteet on laissa määritelty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielivaltaista touhua välillä.

Vierailija
4/12 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se, että saako joku karenssia, on pitkälti päätöksen tekijästä kiinni.

Vierailija
5/12 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hetikohta huomata, ettei sovi kyseiseen työyhteisöön, irtisanoo itsensä ja saa pisimmän mahdollisen karenssin. Parempi siis maata työttömänä kuin omaehtoisesti työllistyä= (((

Vierailija
6/12 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautakunta oli katsellut vähän internettiä ja tehnyt sen perusteella päätöksensä. Sosku sitten elätti meitä että saatiin tehty valitus joka meni läpi! Puolisoni oli oikeutettu työttömyysturvaan vaikka lautakunta sen ensin epäsikin.

Vierailija
7/12 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitus asiasta kyllä lähtee.

Vierailija
8/12 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin työnhaku kursille. Tytär joutui selkä leikkaukseen ja oli leski mies oli kuollut muutama kuukausi sitten. Pienin oli vauva,joka tarvitsi hoitoa, 24 h vuorokaudessa. Erehdyin sanomaan eiköhän minua tarvita tuolla enenmän. Ei auttanut vaikka oli lääkärin todistukset, karessi tuli. Vituttaa työkkärin naisen ilme ,kun kertoi.

Vierailija
9/12 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin työnhaku kursille. Tytär joutui selkä leikkaukseen ja oli leski mies oli kuollut muutama kuukausi sitten. Pienin oli vauva,joka tarvitsi hoitoa, 24 h vuorokaudessa. Erehdyin sanomaan eiköhän minua tarvita tuolla enenmän. Ei auttanut vaikka oli lääkärin todistukset, karessi tuli. Vituttaa työkkärin naisen ilme ,kun kertoi.

Sitä vaan jäin vähän ihmettelemään, miten saatoit olla työttömänä, jos pienin oli vielä vauva. Eikö silloin olla yleensä vielä äitiyslomalla/vanhempainvapaalla/hoitovapaalla tms?

Vierailija
10/12 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan jäin vähän ihmettelemään, miten saatoit olla työttömänä, jos pienin oli vielä vauva. Eikö silloin olla yleensä vielä äitiyslomalla/vanhempainvapaalla/hoitovapaalla tms?

joka olisi tarvinnut apua.

Vierailija
11/12 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olisi tarvinnut apua.

mä ymmärsin vähän väärin. Olisi kyllä luullut, että tuollaisessa tilanteessa olisivat voineet joustaa. Olisi kyllä ollut oikeus ja kohtuus.

t. 10

Vierailija
12/12 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ymmärsin vähän väärin. Olisi kyllä luullut, että tuollaisessa tilanteessa olisivat voineet joustaa. Olisi kyllä ollut oikeus ja kohtuus.

No ei.

Työkkärin tehtävänä ei ole joustaa yksityiselämän menojen kohdalla. Jos ollaan valmiita tekemään rahaa vastaan sitä mitä työkkäri osoittaa, fine. Jos ei olla, fine.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi