Kuka urpo tunnustaa jättävänsä Iittalan laseihin ne i-tarrat...
yksi tärkeilevä kaveri paljasti urpoutensa, oli niin vimpan päälle kaikki ja sitten ne tarrat... Urpot! Kyllä oikeasti tunnistetaan ne Iittalan lasiksi ilman niitä tarroja :-D Itse otan aina heti pois. Juntit jättää.
Kommentit (98)
Kyllä ne lähtee tiskikoneessa parissa pesussa, en viitsi käydä itse raaputtamaan.
En ole saanut niitä pois. Puolen vuoden pesujenkaan jälkeen ne eivät lähde. En jaksa alkaa rapsuttelemeen kovempaa, eikös nuo ajan saatossa jossain vaiheessa luulisi tipahtavan pois.
ne tarrat on niin yhdentekeviä, että en viitsi suoda niille aikaani. Olkoon paikallaan, kunnes lähtevät, en jaksa alkaa irrottamaan. Ihan sama oikeesti.
jonka vuoksi on tärkeää noudattaa tiettyä etikettiä, kuten että tarrat on heti pakko ottaa pois? Jos jollekulle iittalan tarrat ovat niin merkittävä asia, niin pyydäppäs seuraavan kerran ap kaveriasi ottamaan ne tarrat pois ja antamaan sinulle.
Joskus sitä vaan miettii, että eikö ihmisillä oikeasti ole elämää, kun Iittalan laseissa olevat tarrat kaverin luona jaksavat kiinnostaa.
Mutta sitten luin av:ltä, että ne on junttiuden merkki. Raaputin tarrat pois hampaillani, murskasin pari lasia (Iittalaa tietenkin), kävelin murskan päällä ja sitten hieroin sillä naamaani.
Olen läksyni oppinut.
No enpä edes tullut ajatelleeksi. Tuolla ne kipot on kaapissa pölyttymässä...ikinä tullut mieleenkään että lähtisin niistä raaputtamaan tarroja pois :O. Eivät ole häirinneet mitenkään, joten en ole nähnyt tarvetta repiäkään niitä...eiköhän ne lähde sitten pesuissa ihan itekseenkin, jos noita joskus tulee käytettyä.
uskoo i:t laseista poistamalla olevansa maailmassa aidommin ja tyylikkäämmin läsnä?! Se joka tällaiseen huomiota kiinnittää on ihan hukassa :)
En ole saanut niitä pois. Puolen vuoden pesujenkaan jälkeen ne eivät lähde. En jaksa alkaa rapsuttelemeen kovempaa, eikös nuo ajan saatossa jossain vaiheessa luulisi tipahtavan pois.
kuvata sapuskansa aina iittalan laseissa ja se i-tarra kameraan päin, nauratti kyllä :D
Meillä on varmaan kaikissa, kun ei ole tullut mieleenkään kiskoa pois. Ei kai niitä monikaan erikseen irrota, irtoavat pesussa ehkä joskus.
nyt menen nyppimään tarroja, 18 pienestä Kartiolasista, 10 isommasta, 24 Ultima Thulelasista ja muutamasta lasisesta tarjoiluvadista. Pitääkö ottaa myös noista junttituikkumarimekonkipoista vai onko se turhaa kun ne kuitekin ovat ihan juntteja muutenkin?
Kyllä ne lähtee tiskikoneessa parissa pesussa, en viitsi käydä itse raaputtamaan.
ollaaks kaikki ihan juntteja ja otetaan ja ei oteta ja sillee, ja sit voitais kans taas ottaa. ja sit jos haluu olla vähä snobikin niin vois olla ottamatta. ja jos on yhtää tyylitajuu nii vois vaik kirjottaa näi että "onks sul urpo iit laseis" tai "onks urpol laseis spriit?"
Sitäpaitsi 2-laatu myydään ilman tarraa ja priimatavaran merkki on se tarra. Sehän on Timo Sarpanevan suunnittelema merkki, eli designia sekin jo itsessään. Ap ei taida avauksestaan päätellen olla kovinkaan fiksu. Käytä vaan jatkossakin Ikean laseja.
Sitäpaitsi 2-laatu myydään ilman tarraa ja priimatavaran merkki on se tarra. Sehän on Timo Sarpanevan suunnittelema merkki, eli designia sekin jo itsessään. Ap ei taida avauksestaan päätellen olla kovinkaan fiksu. Käytä vaan jatkossakin Ikean laseja.
No onhan noi Iittalan punaiset lasit ihan tyyriitä. Osaa sitten vieraskin vähän varoa, ettei riko laseja.
No minä rakastan Iittalan tuotteita.
Kotimaisuus on in.
Harmittaako, ettei "ystäväsi" kotoa mitään muuta urpoa löytynyt?
Tilaston kokoajille tiedoksi, ette ole eläissäni poistanut yhtään iittala-tarraa, vaikkei meillä edes ole mitään muuta lasitavaraa. En ole koskaan edes tullut ajatelleeksi, että iittala olisi jotenkin "hieno" merkki. Tavallista suomalaista käyttökelpoista lasitavaraa.
ne on vain jääneet. Ollaan vähän boheemeja. Se on yksi hailee mitä vieraat ajattelee..