Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeeko kukaan muu epäonnistuneensa? :-(

Vierailija
20.12.2010 |

Olen parissa asiassa hyvä, mutta yleisesti ottaen en osaa oikein mitään. Kaikki mikä vaatii monien asioiden koordinoimista yhtä aikaa

on mulle kauhistus. Ja niitähän riittää. Nykyajan työelämässä vaaditaan vaikka mitä ja kun en pysty siihenkään vähään.

Mulla menee kauheasti aikaa ja miettimistä jonkun asian tekemiseen, toiset ovat paljon nopeampia. Jos siis haluaisin jotenkin tehdä työni hyvin, mun pitäisi tehdä paljon pitempiä työviikkoja kuin muiden.

Olen ilmeisesti jotenkin lievästi kehitysvammainen. Mutta niin lievästi, että sitä ei siihen maailman aikaan diagnosoitu.

Oisko kellään lohduttavia ajatuksia tällaiselle reppanalle? :-(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä ainakin kuulostaa.

Vierailija
2/4 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien tarvitse olla niin supertehokkaita. Minä olen tosi hyvä tekemään vaikka mitä yhtä aikaa, mutta välillä menee yli ja hommat sekaisin ja koitan hoitaa sata juttua, vaikka oikeasti voimat riittäisivät vain yhden homman hoitamiseen. Että ollaan armeliaita ja tehdään vain sitä mihin pystytään, jookosta? :)

Oletko Heron tms. sivuja katsellut? Sieltä voisi löytyä tuttua juttua ja vaikka sinuakin kiinnostavia keskusteluiltoja: http://www.lukihero.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva meistä on täydellinen. Tai lähelläkään sitä.

Jumala hyväksyy meidät sellaisena kuin olemme. Koska hän on tyytyväinen, ole sinäkin.

Vierailija
4/4 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän työelämässä on niin huonosti tilaa erilaisille ihmisille. Kaikkien pitäisi päästä huippusuorituksiin, joka saralla. Tehdä yhtä tehokkaasti töitä kuin se firman tehokkain, vaikka työtehtävät ja henkilökohtaiset ominaisuudet on ihan eri. Kurjaa.

Tsemppiä! Toivottavasti löydät työpaikan, jossa omat vahvuutesi pääsevät esiin. Vaikutat ainakin empaattiselta, hyvältä ihmiseltä ja minä haluaisiin sellaisia meille enemmän töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme