Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, te kaikki joiden lapset menneet 8-11kk iässä

Vierailija
20.12.2010 |

hoitoon,mitä ongelmia.Mitä tekisit nyt toisin jos sinulla olisi pienet lapset ja itse töissä.-

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika meni pph:lle ollessaan 10½kk, ei ollu mitään ongelmia enkä ois tehny mitään toisin.

Itse olin töissä vaihtelevasti 5-7 tuntia, siihen päälle matkat nii lapsi oli hoidossa 6-8tuntia päivässä. Toki jos sattui arkivapaa nii pidin lapsen kotona.

Vierailija
2/2 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni meni noin 10kk-ikäisenä hoitoon. Mummila oli lähellä, joten oli myös siellä hoidossa. Hoitopaikka oli päiväkodista ma-to, joten olimme jo valmiiksi sopineet, että on mummilla aina perjantaisin, jolloin myös vaari on kotona (oli osa-aika eläkkeellä)

Lapsi vietiin pk-kotiin yleensä klo 7.30 ja jos itse haettiin, niin haku oli noin klo 16. Usein mummi haki joko ruuan jälkeen (klo 12) tai päiväunien jälkeen (klo 14), joskus jopa aamupäivällä (noin klo 10).

Päiväkoti on kyllä hurja paikka pienelle lapselle. Ehkä jos nyt tekisin toisin, luottaisin enemmän mummin hoitoon. Ajattelin aikoinaan, että sydänsairaalle jo vanhahkolle (63-vuotias) ihmiselle on liian rankkaa olla pienen lapsen hoitajana arkipäivät. Siksi päädyin siihen, että lapsella on kuitenkin hoitopaikka, ja voi olla sopivina aikoina mummilla hoidossa.

Hyvää oli kyllä se, että jo alunperin sovittiin perjantait kokonaan mummipäiviksi. Hieman isompana meni joskus torstaisin mummille yöksi, niin sai nukkua pitkään perjantaiaamuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi