Olenko ainoa, joka ei ilahtuisi lahjakortista johonkin hoitoon?
Minua ei yhtään kiinostaisi päästä hierontaan, saati sitten jonnekin kosmetologille kasvohoitoon tms. En vaan tykkäisi yhtään.
Kommentit (25)
Tai sitten tulisi "väkisin" raahauduttua, mikä ei varmaan olisi sen lahjan antajan tarkoituksena. Siis pakkokäynti jossain, mikä ei ole niin mieleen.
Anopilta saan tänä jouluna ainakin yhden lahjakortin eli sen näkee jo siitä kuoresta (en siis ole avannut vielä). Se lahjakortti on alusasuliikkeeseen - ja se on mun mielestäni ihana lahja. Alusasuja tarttee aina kaikki ja ainakin meillä anoppi laittaa yleensä reilusti, joten saa varmaan jotain ihanuuksia ostaa, jotka ehkä muuten jäis ostamatta :)
että olen lahjan antajan mielestä päästänyt itseni rapistumaan. Olis tosi loukkaavaa saada lahjakortti kasvohoitoon!
lahjakortin hierojalle tai kampaajalle niin olisin ihan mielissäni. Mutta lahjakortti kosmetologille jäisi varmaan käyttämättä, en jaksaisi vaivautua. Tosin kyllä silti mieluummin ottaisin lahjaksi jotain muuta kuin lahjakortin johonkin "hoitoon".
tietää lahjan saajan käyneen jossain hierojalla tms. niin sitten on mainio lahja, muuten ei. Itsekään en ole ikinä käynyt. Voihan antaa lahjakortin vaikka kirjakauppaan, s-ryhmän kauppaan tai mistä nyt toinen tykkää. Niitä voi käyttää vähän "vapaammin".
Itse en koe itseäni mitenkään erityisen estoisena, mutta en tykkää siitä, että tuntematon ihminen räplää minua. Lääkärillä käynti on ihan eri asia, en mitenkään nauti esim. gynekologisesta tutkimuksesta, mutta eipä sen tehtävä olekaan minua rentouttaa. Itse rentoudun mieheni kosketuksesta ja tykkään kyllä, kun mies hieroo.
ap