Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on illalla joulusaunassa tarjolla samppanjaa jäissä ja tuoreita mansikoita

Vierailija
20.12.2010 |

Jätetään oluet väliin

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei pidä niitä omia makuasioitaan esittää minään klassisina yhdistelminä. Edelleenkin syökää ja juokaa ihmeessä, mitä haluatte.

2

tuossa ketjun avauksessa mistään klassisesta yhdistelmästä puhuttukaan ja heti toisena olit inttämässä...

Vierailija
62/73 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaan mekin nauttia joulusaunan yhteydessä lasilliset shampanjaa ja mansikoita + muuta pientä syötävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pitää shampanjan ja mansikoiden yhdistelmästä, niin miksi nro 2 ei sitä voi hyväksyä? Ei makuasioista vo kiistellä! Joillakin voi olla mitä ihmeellisimpia makumieltymksiä, joista suurin osa ei pidä, eikä siitä voi väitellä vastaan.

Mulle ainakin maistuu erittäin hyvin kesällä mansikkakermakakku kuivan kuoharin tai shampanjan kera.

Ja ihan ehdoton lemppari on Fazerin sininen ja joku voimakas, täyteläinen punaviini! Namnam! No, punaviini ja suklaa kuuluukin yhteen, vai mitä nro 2?

Olen jo kirjoittanut, että syökää mitä haluatte, mutta ei se välttämättä ole silti mikään klassinen yhdistelmä. Ja jos ei makuasioista voi kiistellä, niin mistäs sitten? Faktoista, vai?

Itse ottaisin mieluummin ihan tummaa suklaata täyteläisen punaviinin kanssa, mutta tee sinä kuten haluat.

2

Vierailija
64/73 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä pidän kyllä niin kovasti tästä kaurapuurosta sinapin kanssa."

"Se ei ole klassinen yhdistelmä. Ne maut eivät sovi yhteen."

"Mutta kun minä pidän siitä..."

"Ei, ne maut eivät sovi yhteen. Kaurapuuro kuuluu syödä joko voisilmän tai hillon kanssa."

"Mutta mun makuun sinapin kanssa..."

"Ei ei ei!"

Vierailija
65/73 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syökää ihmeessä, mitä haluatte. Vaikka sitten kaurapuuroa sinapilla. Mutta kannattaa joskus kuunnella muitakin mielipiteitä asiasta. Saattaa yllättyä positiivisesti, jos nyt vaikka ottaa makeaa valkoviiniä mansikoiden kanssa, vaikkei makeasta viinistä muuten pitäisikään.

2

Vierailija
66/73 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Symboleja (Alkon ruokajuomasymbolit) tarkastellessa on kuitenkin hyvä muistaa, että ruokajuomien valinta on mitä suurimmassa määrin makuasia. Yhtä ja ainoaa ratkaisua ei ole olemassa."

(lainaus sivuilta www.alko.fi)

Vierailija
67/73 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei pidä niitä omia makuasioitaan esittää minään klassisina yhdistelminä. Edelleenkin syökää ja juokaa ihmeessä, mitä haluatte.

2

Vierailija
68/73 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

innovatiivisiä ja uskaltavat kokeilla uutta.

Toiset ovat sovinnaisia.

Hyvää joulua kaikille!

Vierailija
69/73 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2, ammattisiko puolesta olet ns. asiantuntija näissä viini- ja ruoka-asioissa vai pelkkää harrastusta?

Vierailija
70/73 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kovinkaan moni ei ole näitä klassikoita maistanut. Ihan pelkkää harrastusta tämä on, oma ammatti ei ole lähelläkään ruokaa tai juomaa.

2

Vierailija
71/73 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa ketjun avauksessa mistään klassisesta yhdistelmästä puhuttukaan ja heti toisena olit inttämässä...

että samppanja ja mansikat eivät ole niin hyvä yhdistelmä kuin ihmiset haluavat uskoa. Ap varmasti kuvitteli nauttivansa jotakin todella klassista ja hienoa.

2

Vierailija
72/73 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan Suomessa osta koskaan mansikoita talvisin vaikka niitä tuoreina saakin. Useimmiten nuo tuontimansikat ovat aivan hirveän makuisia, eikä niitä viitsi syödä vaikka olisi kuinka sopivaa juomaa niiden kanssa.

Vierailija
73/73 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap väitteleekin itsensä kanssa :)

Tarkoitin tietysti 2.

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän