Meillä on illalla joulusaunassa tarjolla samppanjaa jäissä ja tuoreita mansikoita
Kommentit (73)
vaikka kyse olisi talvella ostetuista. Toki ne eivät ole niin makeita kuin kotimaiset, kesällä ostetut mansikat, mutta eivät ne happamia ole, kuten esim. puolukka.
2
Tosin mikä ettei tuokin onnistuisi. Itse vaan mietin, miten juoma lämpeää äkkiä lasissa saunassa, joten ei ehkä ihan hyvä idea =)
meillä siis saunatuvassa.
Miten te voittekin tyrmätä ja haukkua kaiken, mitä täällä joku kertoo tekevänsä??
MINÄ tiedän paremmin, MINUN tapani on parempi, TE olette kaikki juntteja ja varsinkin sinä AP.
HUOH!!
jos itse tykkäätte, ei kannata täällä ihan kaikkea kertoa. Kateelliset ei kestä lukea tuollaista!
Meilläkään ei saunaoluita harrasteta, varsinkaan joulusaunassa, mökillä voi sen oluenkin juoda saunan terassilla istuessa.
Hänellä nyt sattuu olemaan huono päivä tms. Ei minua tuollaisen tuntemattoman mamman mielipiteet hetkauta. Hänen häpeänsä, jos ei osaa iloita muiden puolesta.
Syökää ihmeessä mansikoita ja juokaa samppanjaa samalla, jos haluatte. Ei vain näe mitään järkeä paukutella henkseleitä keskustelupalstalla asian suhteen, etenkin kun vähänkin asiaan perehtynyt tietää, ettei tuo yhdistelmä oikein toimi.
2
varsinkin tummat tsekkiläiset ja bockit.
Tero
Syödäänhän sitä samppanjan kanssa klassisesti vaahtokarkkejakin
Ihan sama mitä me muut olemme mieltä, jos te tykkäätte shampanjasta ja mansikoista niin nauttikaa.
Jokainen tekee asiansa niin kuin haluaa. Minusta ainakin on kiva kuulla mitä toiset tekee, sillä joskus niistä saa hyviä vinkkejä ja joitain voisi itsekkin kokeilla.
Ikävä kyllä, meillä ei ole saunaa. Muuten olisin voinut tuota uutena vuonna kokeilla.
Mukavaa joulun odotusta!!
- Itseleni ei kumpikaan saunan lämmössä maistu.
Syödäänhän sitä samppanjan kanssa klassisesti vaahtokarkkejakin
Saatat nyt sekoittaa tämän männävuosien tv-sarjaan...
2
Ei siinä mitään. Siitä on hupia meille muille ja ap:kin näemmä osaa ottaa asian huumorilla :)
Syökää ihmeessä mansikoita ja juokaa samppanjaa samalla, jos haluatte. Ei vain näe mitään järkeä paukutella henkseleitä keskustelupalstalla asian suhteen, etenkin kun vähänkin asiaan perehtynyt tietää, ettei tuo yhdistelmä oikein toimi.
2
mitään henkseleitä paukkuttanut? Ei kai kukaan tuosta yhdistelmästä nauti, jos ei siitä ITSE pidä? Mitä väliä, vaikka mikä "asiantuntija" sanoisi mitä?
-ei-ap- (ja tykkään myös samppanja/mansikat/suklaamansikat/vaahtokarkit ym. yhdistelmistä)
Karkkia ei yleensäkään yhdistellä alkoholijuomien kanssa, poikkeuksena tietysti suklaa.
2
henkseleiden paukuttelua, etenkin jos aiemmin on ollut aloitus erilaisista saunaoluista joulusaunassa. Siinä mielessä ymmärrän kyllä, miksi ärsyyntyy, jos joku sanoo, että samppanja+mansikat eivät ole mikään erikoinen yhdistelmä.
2
Karkkia ei yleensäkään yhdistellä alkoholijuomien kanssa, poikkeuksena tietysti suklaa.
2
Mikä ihme tyyppi tää nro 2 oikein on? Onko kyseessä sama mamma, joka taannoin hehkutti tietävänsä ruoasta IHAN KAIKEN?
Enkä todellakaan tiedä ruoasta ihan kaikkea, en lähellekään.
2
aamupalaksi on samppanjaa ja mansikoita tai vaahtokarkkeja??
Ja sinä et tätä tiedä?
tyhmä kyselee, kannetaanko ne jäät tosiaan sinne saunaan. Eikö ne sula, ennen kuin pullo on tyhjä? Ja eikö mansikat nuupahda?