Mä oo raskaana viikolla 20 ja armoton vitutus päällä!
Pari päivää on tätä kestänyt. Kaikki vituttaa, maha, raskausoireet, talvi, lumi, joulu, mies, lapset kaikki!
Ei mua kestä kohta kukaan! En meinaa kestää itsekään.
Kommentit (4)
Vituttaa KAIKKI niin paljon, että tekis mieli vaan huutaa. Mies ottaa päästä niin paljon, että ei voi sitä välillä edes katsoa. Kaikki mitä yrittää tehdä, kyrsii. Sit se olo menee ohi päivässä, parissa. Raskausaikana noita päiviä oli silloin tällöin ja pikkuvauva aikana hiukan enemmän. Mutta sitten kuitenkin aina helpotti ja oli taas oma itsensä. Olisko hormonit vai mikä pistää niin raivostuttaan??
Itselläni on ollut noita kausia kanssa ja eniten alkoi aina ärsyttämään se kun olin niin ärsyyntynyt kaikesta. Sano vaan reilusti miehelle ja muille että olet jo etukäteen pahoillasi siitä, että olet niin kiukkuinen mutta se ei oikeasti johdu muista. Ja sama juttu lapsille, että äiti on nyt väsynyt ja kiukkuinen, mutta että se ei johdu lapsista.
Kai tää tosissaan hormoneista johtuu. Tuppaa vaan tälläsellä selvällä hetkellä hävettämään ja ihmetyttämään oma käytös. Mitään syytä kun ei olis todellakaan vitutukselle, perusasiat kunnossa.
Toivottavasti tää tästä!
T: ap
Ikävä kyllä, mutta sellasta se voi olla... Sanot vaan miehellesi ja kavereillesi että "oon nyt raskaana ja oon kiukkunen, joten älkää ottako itteenne..."
Munkin mies välillä huokaili, että mulle ei voi enää puhua mitään, mutta nyt on enää pari viikkoa jäljellä ja vaikka oonkin väsynyt ja monet asiat mietityttää, niin en oo enää vittuuntunut! Kyllästynyt odottamiseen, kylläkin.
Tsemppiä! Onneksi saat kevätvauvan, niin ei tarvii ison mahan kanssa enää paksuja vaatteita, eikä toisaalta kärvistellä kamalista helteistäkään!