Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko hautajaisten muistojuhlaan mennä talvisaapikkaissa?

Vierailija
20.12.2010 |

pitääkö muistojuhlaan ottaa mukaan "sisäkengät" vai voiko mennä talvisaapikkaissa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin ei mihinkään juhlaan. Pitää olla pikkukengät.

Vierailija
2/3 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hautajaiset ja muistotilaisuuse ei ole mikään koreilujuhla. Kunhan kengät ovat mustat tai tummat ja neutraalit (eivät herätä huomiota), niin voi laittaa. talvellahan on monessa seurakuntatalossa tosi kylmä. Tottakai on noita, joiden mielestä ei voi laittaa, mutta minun mielestä voi ja paljon olen talvikenkiä hautajaisissa myös nähnyt. Hautajaisissa on parasta että pukeutuu mustaan tai tummaan ja mahdollisimman huomiota herättämättömästi. Ei koruja (ristikoru käy), ei meikkiä eikä kimaltelevia nappeja vaatteissa. Eikä mitään hienoja kampauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hautajaiset ja muistotilaisuuse ei ole mikään koreilujuhla. Kunhan kengät ovat mustat tai tummat ja neutraalit (eivät herätä huomiota), niin voi laittaa. talvellahan on monessa seurakuntatalossa tosi kylmä. Tottakai on noita, joiden mielestä ei voi laittaa, mutta minun mielestä voi ja paljon olen talvikenkiä hautajaisissa myös nähnyt. Hautajaisissa on parasta että pukeutuu mustaan tai tummaan ja mahdollisimman huomiota herättämättömästi. Ei koruja (ristikoru käy), ei meikkiä eikä kimaltelevia nappeja vaatteissa. Eikä mitään hienoja kampauksia.