Olenko outo? En tiedä mikä on iPhone tai iPod/Pad
ja olen alle 3-kymppinen.
mp3-soittimen sentäs tiedän.
Tekniikka ja uusimmat vempeleet evvk.
Kommentit (54)
kirjoitusvirheeni, tulihan pointti
Jostain syystä yleissivistyksen käsite on sorvattu joskus ammoin muinoin, ja tietyt asiat, kuten tekniikka ja urheilu eivät siihen muka kuulu. Itse pidän tällaista "humanistista yleissivistystä" suuressa arvossa, mutta katson myös, että aikaansa seuraava ihminen tietää kyllä edes suurin piirtein tällaiset viimeaikaiset teknologiset edistysaskeleet siinä määrin, kun ne arkielämää koskettavat.
Ihminen, joka oikeasti seuraa uutisia ei ole voinut välttyä tietämästä, mikä on iPad, koska siitä on puhuttu Hesarissa lähes päivittäin siitä lähtien, kun laitteet tulivat myyntiin. On esitelty, vertailtu, etsitty suomenkielistä nimeä jne.
Tosi kätevä vehje toi ipad. Vaihdoin reissuille aikaisemmin jo miniläppäriin ja nyt pidän ipodia mukana. Tullee syrjäyttämään läppärit..
Tosi kätevä vehje toi ipad. Vaihdoin reissuille aikaisemmin jo miniläppäriin ja nyt pidän ipodia mukana. Tullee syrjäyttämään läppärit..
tuolla ergonomialla? Salli mun nauraa.
Kun olet kerran kuullut niistä ja tiedät miten kirjoitetaankin niin olet oletettavasti törmännyt niihin jossain sellaisessa yhteydessä mistä olisit voinut päätellä mitä ne ovat.
Ja kyllähän iPhone nimestä jo voi päätellä mikä se on...
Jostain syystä yleissivistyksen käsite on sorvattu joskus ammoin muinoin, ja tietyt asiat, kuten tekniikka ja urheilu eivät siihen muka kuulu. Itse pidän tällaista "humanistista yleissivistystä" suuressa arvossa, mutta katson myös, että aikaansa seuraava ihminen tietää kyllä edes suurin piirtein tällaiset viimeaikaiset teknologiset edistysaskeleet siinä määrin, kun ne arkielämää koskettavat. Ihminen, joka oikeasti seuraa uutisia ei ole voinut välttyä tietämästä, mikä on iPad, koska siitä on puhuttu Hesarissa lähes päivittäin siitä lähtien, kun laitteet tulivat myyntiin. On esitelty, vertailtu, etsitty suomenkielistä nimeä jne.
Ja kyllähän iPhone nimestä jo voi päätellä mikä se on...
päätellä vain, että sillä on jotain tekemistä äänen kanssa. EARphone, MICROphone, TELEphone, HEADphone, MOBILEphone, CELL phone, jne.
Nimi ei varsinaisesti viittaa puhelimeen.
niin kyllä sulle myydään puhelinta.
Mun mielestä tuolloin puhuttiin yleisesti matkapuhelimista tai NMT:stä/GSM:stä. "Kännykkä" ei ollut yleisesti käytössä.
Ja mun mielestä myös huvittavaa että jotkut rinnastavat pelkät yksittäiset TUOTEMERKIT suuriin yrityksiin.
Mun mielestä tuolloin puhuttiin yleisesti matkapuhelimista tai NMT:stä/GSM:stä. "Kännykkä" ei ollut yleisesti käytössä.
Nokia rekisteröi sanan tuotemerkikseen jo aiemmin.
loistavasti toimeen elämässä.
Muut arvot ja se toisenlainen älykkyys on tärkeämpää. Maailman tapahtumista ja ihmisistä on paljon mielekkäämpää olla tietoinen.
Muutamat kommentoijat ovat sielultaan tyhjiä.
Onneksi kaikki ei ole tuollaisia haihattelijoita kun sinä
Ja näytti kaikki muutkin osaavan kirjoittaa.
omistan ipod touchin, olen 44v nainen, aivan mahtavan vempele, pääsen langattomasti ja nopeasti nettiin, facebookiin yhdellä näpäytyksellä, voin katsoa televisiota suoria lähetyksia, suomalaisia ja ulkolaisia ohjelmia, se nauhoittaa suomalaisia bookstvn avulla, 2 viikkoa kerrallaa, katson ne suosikeistani, kun jaksan.
Apple stroresta, joka on ipodin sovellus, voin hakea tuhansia eri juttuja sieltä.
Esim. iltasanomat, hesari, kirjoja pääsen lukemaan.
Lapseni 6v leikkii joulukalenteriohjelmalla,
On syrjäyttänyt netiiläppärini täysisn.
Voin missä vain mitä vain ja katsoa tvtä sivussa.
Suosittelen