Minäkö hedelmätön, miehellä 3lasta, yhteistä ei kuulu...
Elämme uusperheessä ja miehelläni on kolme lasta edellisestä suhteestaan. He asuvat meillä ja äitiään tapaavat harvoin.
Olimme pitkään siinä uskossa, ettemme voi saada yhteistä lasta. Noh, nyt sitten lääkäri kuitenkin näytti vihreää valoa raskauden suhteen, mutta vaikka ehkäisyä ei ole ollut pian (2kk päästä) vuoteen käytössä niin en ole raskaana ja alkaa tuntua, etten koskaan tulekaan.
Minä olen aina toivonut, että saisin edes yhden lapsen ja vauvakuumettakin on aika ajoin ollut. Tällä hetkellä miehellä tuntuu olevan enemmän se vauvakuume ja pettyy aina kun saa kuulla, etten ole raskaana. Petyn kyllä itsekin, mutta nyt olen jo jotenkin luopunut toivosta enkä jaksa uskoa, että tulisin raskaaksi.
En voi olla ajattelematta, että vika on minussa, koska miehellä on jo lapsia. Tutkimuksiin menoa ollaan harkittu, toisaalta sekin pelottaa, jos selviää, etten voi saada lapsia/tulla raskaaksi.
En ole enää mikään kauhean nuori, mutten ikäloppukaan. Haluaisin kokea edes kerran sen millaista on olla raskaana ja millaista on vauva-aika jne. Entistä enemmän ahdistaa kun ystävät ovat tässä vuoden aikana kertoneet, että heille olis toinen/kolmas/neljäs lapsi tervetullut ja muutaman kk päästä kertovat olevansa raskaana. Olen tietysti iloinen heidän puolestaan, mutta toisaalta myöskin kateellinen.
en vuoden yrityksen jälkeenkään ole raskaana niin sitten mennään niihin tutkimuksiin. Minä olen siis 30v ja miehen kanssa ollaan oltu pian 10v yhdessä.
ap