Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäkö hedelmätön, miehellä 3lasta, yhteistä ei kuulu...

Vierailija
19.12.2010 |

Elämme uusperheessä ja miehelläni on kolme lasta edellisestä suhteestaan. He asuvat meillä ja äitiään tapaavat harvoin.

Olimme pitkään siinä uskossa, ettemme voi saada yhteistä lasta. Noh, nyt sitten lääkäri kuitenkin näytti vihreää valoa raskauden suhteen, mutta vaikka ehkäisyä ei ole ollut pian (2kk päästä) vuoteen käytössä niin en ole raskaana ja alkaa tuntua, etten koskaan tulekaan.

Minä olen aina toivonut, että saisin edes yhden lapsen ja vauvakuumettakin on aika ajoin ollut. Tällä hetkellä miehellä tuntuu olevan enemmän se vauvakuume ja pettyy aina kun saa kuulla, etten ole raskaana. Petyn kyllä itsekin, mutta nyt olen jo jotenkin luopunut toivosta enkä jaksa uskoa, että tulisin raskaaksi.

En voi olla ajattelematta, että vika on minussa, koska miehellä on jo lapsia. Tutkimuksiin menoa ollaan harkittu, toisaalta sekin pelottaa, jos selviää, etten voi saada lapsia/tulla raskaaksi.

En ole enää mikään kauhean nuori, mutten ikäloppukaan. Haluaisin kokea edes kerran sen millaista on olla raskaana ja millaista on vauva-aika jne. Entistä enemmän ahdistaa kun ystävät ovat tässä vuoden aikana kertoneet, että heille olis toinen/kolmas/neljäs lapsi tervetullut ja muutaman kk päästä kertovat olevansa raskaana. Olen tietysti iloinen heidän puolestaan, mutta toisaalta myöskin kateellinen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lapsia hakiessaan vahingoniloisesti tokaissut nyxälle siitä, että kun ei teillekään näitä lapsia voi tulla kun miehellä on se vasektomia...

Nyxä ei siis sitä tiennyt, vaan mies oli antanut ymmärtää, että lapsi on tervetullut ja jopa elänyt myötäsurussa joka kerran kun kuukautiset alkoivat.

Erohan siitä seurasi...

Vierailija
2/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no en nyt varmaksi voi tietää, mutta jos niin olisi niin kait sitten vastustaisi tutkimuksiin menoa...

ap

oli lapsia hakiessaan vahingoniloisesti tokaissut nyxälle siitä, että kun ei teillekään näitä lapsia voi tulla kun miehellä on se vasektomia...

Nyxä ei siis sitä tiennyt, vaan mies oli antanut ymmärtää, että lapsi on tervetullut ja jopa elänyt myötäsurussa joka kerran kun kuukautiset alkoivat.

Erohan siitä seurasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyxä kysyikin että miten olisi selittänyt tulokset, ei kuulemma tiennyt...

Vierailija
4/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomuushoitohin mars

Vierailija
5/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän on jo kolme!!!

Vierailija
6/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vajaa 4v eli en ole kokenut sitä vauva-aikaa enkä myöskään raskautta.

Rakkaita nämä miehenkin lapset minulle ovat, mutta ei kait ole kiellettyä haluta myös biologisesti oma lapsi.

ap

Miksi pitää tehdä lisää mukeloita? Teillähän on jo kolme!!!

Vierailija
7/21 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitte olla allergisia toisillenne lapsettomuushoitohin mars

Vierailija
8/21 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tyttöA ei pysty lisääntymään poikaB:n kanssa mutta asia onnistuu poikaC:n kanssa.

-uusi-

Vierailija
9/21 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, sinne vaan. Se perussetappi ei ole mikään paha rasti ja tuleepahan siltäosin sitten mielenrauhaa.

Vierailija
10/21 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täysin hoidettavissa.

Vierailija
11/21 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi edellisestä liitosta olevat lapset eivät olekaan hänen, mutta hän ei vaan tiedä sitä. Tämähän on luultua yleisempää.

Vierailija
12/21 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan ja kaikki ovat mieheni lapsia.

ap

että miehesi edellisestä liitosta olevat lapset eivät olekaan hänen, mutta hän ei vaan tiedä sitä. Tämähän on luultua yleisempää.

Vierailija
13/21 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tarkoittaa tuo,m että lääkäri näytti vihreää valoa raskauden suhteen? Onko sinua siis jotenkin jo tutkittu?

Itse sanoisin, että tutkimuksiin mars mars! Vika voi olla hyvinkin pieni. Itselläni toinen raskaus menossa, molemmat alkaneet lääkityksen avulla, mutta ihan kotona. Eli aina ei tarvita kalliita ja kivuliaita hoitoja tai tehdä koeputkilapsia, vaikka jotain häikkää olisikin.

Vierailija
14/21 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on hankkinut sterilisaation. Tiedän näitä miehiä, joilla on lapsia eivätkä aio tehdä enempää mutta kusettavat naisiaan siinä uskossa että tehdään vaan lisää lapsia...

Vierailija
15/21 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista (terveydellisistä) syistä raskaus oli kuitenkin minun kohdallani kielletty ja pitkään lääkärit sanoivat, etten saa koskaan tulla raskaaksi.

ap

Siis mitä tarkoittaa tuo,m että lääkäri näytti vihreää valoa raskauden suhteen? Onko sinua siis jotenkin jo tutkittu?

Itse sanoisin, että tutkimuksiin mars mars! Vika voi olla hyvinkin pieni. Itselläni toinen raskaus menossa, molemmat alkaneet lääkityksen avulla, mutta ihan kotona. Eli aina ei tarvita kalliita ja kivuliaita hoitoja tai tehdä koeputkilapsia, vaikka jotain häikkää olisikin.

Vierailija
16/21 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän, että miehen ex menetti kohtunsa viimeisimmässä synnytyksessä.

ap

että mies on hankkinut sterilisaation. Tiedän näitä miehiä, joilla on lapsia eivätkä aio tehdä enempää mutta kusettavat naisiaan siinä uskossa että tehdään vaan lisää lapsia...

Vierailija
17/21 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykännyt myöskään taaperoajasta vaan olen nauttinut äitinä olosta vasta sitten kun lapset olleet lähempänä 4v ikää. Vauva-aika on valvomista ym, en minä sellaista kaipaa. Olisit onnellinen, ettei sellaista tarvitse kokea ja ole äiti teidän kolmelle lapselle! Ei maailmaa tarvitse ylikansoittaa!

oli vajaa 4v eli en ole kokenut sitä vauva-aikaa enkä myöskään raskautta.

Rakkaita nämä miehenkin lapset minulle ovat, mutta ei kait ole kiellettyä haluta myös biologisesti oma lapsi.

ap

Miksi pitää tehdä lisää mukeloita? Teillähän on jo kolme!!!

Vierailija
18/21 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
19/21 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
20/21 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaaksi tuloa.

Meillä oli jo alettu lukemaan lapsettomuushoidoista ja puhuttu että jos ei tulla NYT raskaaksi niin aletaan soittelemaan tutkimuksien perään. Mutta tultiin raskaaksi ja sen jälkeen lapset on saanut alkunsa aina kun jätetty ehkäsy pois.

Ei siinä tartte olla kenelläkään syytä, sulla on saattanut olla munasolu hedelmöittyneenä mutta mennyt kesken varhain. Ja parit ekat kierrot ollu sekasin niin ettei sen takia ole ollut ovulaatioo hyvään aikaan?

Vuosi on normaalia, vaikka yrittäisi raskautta.

Tiedän tutuista 3 paria joilla on ollut vastaavasti hankalaa raskautua.

Yhdellä parilla samanlailla kuin teillä: oli uusioperhe joista naisella lapsi vanhasta suhteesta ja siinä ehtivät jo miettiä onko syynä kenties miehen siittiöt kun ei olla raskaana -no ei ollut: ovat suurperhe tätä nykyään.

Jos sulla alkaa olemaan ikää niin kannattaa hakeutua tutkimuksiin niin pääsette hoitoihin ja tulet paksuksi ennenkö ikää karttuu lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän