tuttipullo vauvalle
Onko mitään vinkkiä olemassa miten saan vauvan tottumaan tuttipulloon? Ei tahdo siitä juoda ollenkaan. Maidon tulo on loppumassa joten pitäisi tuttipulloa käyttää. Nokkamukiin vauveli on vielä niin pieni.
Kommentit (11)
No olen antanut soseita vauvalle eikä ime tiheään tahtiin tissejä. Maidon tulo saa puolestani loppuakin. Vinkkejä kehiin!
Vauva 3 kk ja ens viikolla olis aika kampaajalle..
Mutta tuo ei huoli pulloa, pitää varmaan ottaa vaavi mukaan :)
Ei maito mihinkään lopu. Rinnoista tulee maitoa vaikka tuntuisikin läysiltä säkeiltä. T. neljä imettänyt
mulla loppu kaikkien neljän kanssa 3-4 kuukauden päästä.
usein. Näin maitoa rupeaa tulemaan taas enemmän. Jos vauva ei suostu juomaan tuttipullosta, voi maitoa antaa myös esim. lusikalla, lääkeruiskulla tai hörppyyttämällä. Jos kysymyksessä on noin puolivuotias tai vanhempi vauva, kannattaa hänet opettaa suoraan nokkamukin käyttöön.
Mäkin kaipaan vinkkejä "pullottamiseen"! Muksu joi 2 kk asti tissistä ja pullosta eroa tekemättä, sitten unohtui tuo pullon antaminen ja nyt 4 kk ikäisenä ei pullo kelpaa ollenkaan. Saa hirveän raivarin jos pulloa tarjotaan. Ihan pumpattua maitoa haluaisin välillä antaa niin pääsisin itse esim. uimaan tai hierojalle.
Olen kokeillut tavallista tuttipulloa ja Tommee Tippee jotain anatomista pulloa, molemmista loukkaantuu todella kirpakasti. Eli vinkit eri pullomerkeistä ja muutenkin miten saisi lapsen suostumaan johonkin muuhun kuin äiten tissiin ovat tervetulleita!
Onko mitään vinkkejä tuttipullohommiin?
Kumma kun vauva ei juo siitä.. tuttia syö kyllä. Olen kokeillut eri maitomerkitkin. : (
Vauva 3 kk ja ens viikolla olis aika kampaajalle..
Mutta tuo ei huoli pulloa, pitää varmaan ottaa vaavi mukaan :)
minunki tyttö ei huolinut tuttipulloa, mutta jaksoi odottaa isin kanssa minua
Kaveri suositteli Mam (tai Mum?) Silk Teat -tuttipulloa pullovastaiselle, onko muilla kokemuksia siitä?
hörpytysmukia? Meidän vauva tykkäsi 4 kk iässä juoda NUKin nokkapullosta (= pehmeänokkainen nokkamuki), mutta en tiedä, sopiiko se nuoremmille.
tuttipullo toimi meillä ainakin, kun lapsi ei meinannut huolia pulloa. Niissä on suurimmassa osassa tuttiosa muotoiltu äidin rinnan mukaisesti.. Kokeilemaan vaan :) toivottavasti AP tärppää!
Ei maito mihinkään lopu.
Rinnoista tulee maitoa vaikka tuntuisikin läysiltä säkeiltä.
T. neljä imettänyt