Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen eri miehen siittämiä lapsia sinulla on?

Vierailija
19.12.2010 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni huorana, kaikilla ei vain elämä mene niin että se ensimmäinen mies on se täydellinen elämän rakkaus.

Minulla lapset

24

22 ja 20

16 15

12

9

5

3

2 kk

Tällä hetkellä olen yhdessä nuorimman lapseni isän kanssa ja meillä menee oikein hyvin.

Vierailija
22/38 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa 2 lasta eikä enempää tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni huorana, kaikilla ei vain elämä mene niin että se ensimmäinen mies on se täydellinen elämän rakkaus. Minulla lapset 24 22 ja 20 16 15 12 9 5 3 2 kk Tällä hetkellä olen yhdessä nuorimman lapseni isän kanssa ja meillä menee oikein hyvin.

satu olemaan kovin kaksinen rakkaus, koska suhteet ei ole ennättäneet muutamaa panoa pitempään kestää. :-)

Vierailija
24/38 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saman miehen kanssa olen kokoajan ollut, mieheni ei tiedä et ei ole kuopuksen biologinen isä.

Vierailija
25/38 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saman miehen kanssa olen kokoajan ollut, mieheni ei tiedä et ei ole kuopuksen biologinen isä.

Vierailija
26/38 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden eri miehen kanssa.

Vierailija
27/38 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapsi ja onneksi vain yksi mies. Eikä tenavia enää tule. Mua hävettäs, jos mulla olisi usealle ukolle mukeloita.

Iik mua hävettää et mieheni kuoli ja silti menin vuosien päästä yäk-leskenä vielä uuteen onnistuneeseen suhteeseen ja hankin toisenkin lapsen! Ja ollaan onnellisiakin vielä, SIIS MITEN NOLOO VOI OLLA! Yäk miten ällöä kun mennään kuolemaan vaikka on luvattu olla loppuelämä yhdessä ja sit yks menee yöks yöks tekeen uusia vauvoja jonku toisen kanssa! Ällöö ja oksetus!

Vierailija
28/38 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi on nyt, mutta isänsä ei ole missään tekemisissä. Haluan lisää lapsia, mutta en ennen kun olen löytänyt kunnon miehen, jolla riittää kiinnostusta pidempään kuin vaan yhteen yöhön...

Vierailija
29/38 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 7 lasta, isiä 4. Silloin tällöin törmää ennakkoluuloihin, en ymmärtänytkään, että hävetä pitäisi?

Vierailija
30/38 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan on saman miehen kanssa saatu aikaiseksi :)

t. tylsä?

Vierailija
31/38 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Vierailija
32/38 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Vierailija
33/38 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 isää

Vierailija
34/38 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole myöskään muiden kanssa lapsia.

Vierailija
35/38 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettääkö

Itse olen kolmen lapsen perheestä ja kaikilla eri isä. Olen sitä koko elämäni hävennyt. Nyt pystyn ymmärtämään seikkoja ja taustoja jotka ovat siihen "johtaneet". Kaikki ei ole niin mustavalkoista tyyliin "jakorasia" kuten av-mammat ja puhtoiset moralisoijta haluavat uskoa. Itsensä samalla ylentäen.

Vierailija
36/38 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko- ja velipuolet, isäpuolet, uusperheet ja sen sellaiset ei ole minun juttuni.

Vierailija
37/38 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäiset 4 samalle miehelle, joka jätti perheensä kolmenkympin kriisissään lähtien nuoremman naisen perään. En pidä mahdottomana, pikemminkin toivottavana että löytäisin kunnollisen miehen ja saisin vielä lisää lapsia.

Esikoinen oli yksinhuoltajana hankittu, ei ollut mitään haaveita miehestä ja perinteisestä perheestä. Tokan isän kanssa yritin olla naimisissa mutta ei se oikein onnistunut, oli väärä ihminen minulle. Tuo neljän isä oli se tosirakkaus minulle, en vain minä hänelle sitten.

En ymmärrä minäkään mitä pitäisi hävetä. Kaikki lapset on harkiten tehtyjä. Ei ne kevytkenkäistä elämäntyyliä elelevät lapsia hanki. Monella varmasti paljon enemmän seksisuhteita kuin minulla, eikä niin pitkiä ja vakavia parisuhteita takana.

Minulla 7 lasta, isiä 4. Silloin tällöin törmää ennakkoluuloihin, en ymmärtänytkään, että hävetä pitäisi?

Vierailija
38/38 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suurimmalla osalla elämänhallinta on tuolla tasolla, että " ei sille vittu niinku mitään voi jos ei niinku natsaa ekan tokan kolmannen eikä neljännenkään miehen kanssa"

Kunnon äpärälauma pitää kuitenkin puskea maailmaan? Ei millään voi oppia, että kas, minäpä se olen sellainen horo, että minulta ei enää parisuhde onnistu lapsenteon jälkeen, joten jospa ajattelisin VÄHÄN niitä jo olemassa olevia lapsia, enkä pykäisi kersaa toisen pelään tuilla elätettäväksi ja isiensä perään itkemään.

Että joo, kyllä teidän pitäisi vähän hävetä. Vaan tuskin teillä aivokapasiteetti siihen(kään) riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi