Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa: joudun joulunviettoon uppo-outojen ihmisten kanssa. =/

Vierailija
19.12.2010 |

Vihaan sukujouluja ja sitten vielä tuollainen...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa tyhmyyttäsi kun et uskalla tehdä elämässäsi mitä haluat. Ehkä sitten 5-kymppisenä

Vierailija
2/8 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa tyhmyyttäsi kun et uskalla tehdä elämässäsi mitä haluat. Ehkä sitten 5-kymppisenä

että mennään hänen ja uuden miesystävänsä luo. Sinne tulee äijän aikuiset lapset ja näiden kersatkin. Voi oksennus.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on niin maireana, että ehkä mä voin yhden joulun itseltäni pilata. Harmittaa kyllä.

ap

Vierailija
4/8 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan oman perheen (mies ja lapset) kesken joulunvietto - saa olla just niinku haluaa...ihanaa.

Vierailija
5/8 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin kirjoittaa äiti ja sitten tyttö samalla palstalla. JUujuu, ei mene läpi

Vierailija
6/8 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mennään hänen ja uuden miesystävänsä luo. Sinne tulee äijän aikuiset lapset ja näiden kersatkin. Voi oksennus.

ap

Mitä pahaa he ovat sinulle tehneet? Entä jos en onkin mukavia?!

Vierailija
7/8 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Mitä pahaa he ovat sinulle tehneet? Entä jos en onkin mukavia?!

Minä vain joudun viettämään joulun heidän kanssaan. En tunne heitä, enkä tosiaan jaksaisi viettää joulua heidän kanssaan leikkien sivistynyttä ja kiinnostunutta.

Ei minulla mitään heitä vastaan ole, ei vain ole mitään yhteistä, ei mitään puhuttavaa. Ei mitään.

Vierailija
8/8 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin kirjoittaa äiti ja sitten tyttö samalla palstalla. JUujuu, ei mene läpi

a) ei ole promo ja

b) olen 100% varma ettei äitini surffaile netissä. Saati sitten kirjoittele vauvalehden palstalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä