Voi v*ttu... oon sitten mennyt ihastumaan varattuun mieheen ja se muhun...
ei tässä näin pitänyt käydä... nään jo untakin siitä, ja jos joskus joudutaan kahdetsaan samaan tilaan, ni ei ole epäselvää mitä käy :/
Kommentit (14)
se ei johda itsessään mihinkään kiellettyihin tekoihin. Voit yhä päättää, mitä tapahtuu. Kaiken yhteydenpidon lopettaminen minimoi riskit tehokkaasti. Päättäväisyyttä!
mies on naimisissa naisen kanssa jonka myös tunnen että ei ole mikään homo..
ap
Varattu mies oli vielä hyvä ystävä. No niinhän se meni, että joudutaan lopettamaan ihana salasuhde, koska hän ei voi vaarantaa perhettään.
Entä minä? Sydän särkyy. Tunteet ne ei vain millään suostu kuuntelemaan tervettä järkeä, vaikka kuinka tiesin tilanteen ihan alusta alkaen. Osasin ennakoida kaiken tämän, mutten sitä, kuinka paljon ero sattuu. Olen ihan murskana, ystävyyskin katkolla.
Ehkä nyt, kokemusta rikkaampana, olisin tarpeeksi vahva voittaakseni kiusauksen. Enkä edes aloittaisi suhdetta varattuun mieheen, vaikka kuinka mieleni (ja hänenkin) tekisi.
Kerää voimasi ja eroa. Se sattuu vähemmän.
että saan sen ihmisen ulos mun ajatuksista?!
Musta tuntuu että olen tullut ihan hulluksi enkä pysty ajatteleen edes mitään muuta...
ap
Näettekö usein vai välttelettekö tapaamisia?
Varattu mies oli vielä hyvä ystävä. No niinhän se meni, että joudutaan lopettamaan ihana salasuhde, koska hän ei voi vaarantaa perhettään.
Entä minä? Sydän särkyy. Tunteet ne ei vain millään suostu kuuntelemaan tervettä järkeä, vaikka kuinka tiesin tilanteen ihan alusta alkaen. Osasin ennakoida kaiken tämän, mutten sitä, kuinka paljon ero sattuu. Olen ihan murskana, ystävyyskin katkolla.
Ehkä nyt, kokemusta rikkaampana, olisin tarpeeksi vahva voittaakseni kiusauksen. Enkä edes aloittaisi suhdetta varattuun mieheen, vaikka kuinka mieleni (ja hänenkin) tekisi.
tosin suhdetta kestänyt jo pian 11kk..enkä kadu hetkeäkään että olen tähän ryhtynyt..Ihanaa näin yli nelikymppisenä olla rakastunut ja onnellinen..
olis mulle yhdentekeviä... mut kun vaimo on älyttömänb mukava ja tykkään hänestä kovasti, en voisi tehdä hänelle näin. Mut en pysty unohtamaan miestäkään... :(
ap
Sen kun olet ihastunut, sehän on ihana tunne, kutkuttaa vatsanpohjaa ja kihelmöi, kun vaan ajatteleekin ihastustaan. Senhän takia meille on mielikuvitus suotu, että ihan kaikkia typeryyksiä ei tarvitse toteuttaa IRL, riittää kun toteuttaa niitä oman päänsä sisällä. Se säästää monta ihmistä suurelta murheelta.
melkein kymmenen vuotta kestäneen ja vastikään päättyneen suhteen jälkeen. Parasta on huomata, että pystyn vielä ihastumaan ja ehkä sitten rakastumaankin joskus..
Itselläni ei ole mihinkään kiire eikä moraalini antaisi periksi varattujen tapailussa. mutta jokainen tekee ratkaisunsa itse..
No let tai et, niin älä tee mitään, satutat niin monia ihmisiä, itsesi mukaan lukien.
Tunteilleen ei mitään voi, se on harmillista, mutta ei kannattaisi edetä silti, varsinkin, jos tunnet myös hänen vaimonsakin.
Itse olin varattu ja rakastuin työpaikalla sinkkumieheen, mutta rakkaus haalistui puoleltani puolessa vuodessa ja sen jälkeen en ole enää kyennyt rakastamaan omaakaan miestäni. Rakastan tavallaan yhä molempia, mutta en kumpaakaan tarpeeksi, sydämeni on jakautunut kahtia ja se repii sieluni rikki. En voi olla onnellinen ollenkaan.
tosin suhdetta kestänyt jo pian 11kk..enkä kadu hetkeäkään että olen tähän ryhtynyt..Ihanaa näin yli nelikymppisenä olla rakastunut ja onnellinen..
Miten onnistuitte lopettamaan?
Näettekö usein vai välttelettekö tapaamisia?
Mä yritän vielä säilyttää ystävyyttä. Sen takia, että parhaita ystäviä ei puussa kasva. Jos voisin kokonaan pyyhkiä tapahtuneen pois tekisin sen ilosta itkien. Mies kokee huonoa omatuntoa pettämisen takia, ja on sen takia alkanut välttää mua, puhuakin tylysti. Ollaan oltu ystäviä niin kauan, että tiedän, että tuo ei ole hänen tapaistaan.
Kyllä, rakastan häntä. Ja hän kokee syyllisyyttä siitä, että ei pääse eroon kaikista tunteistaan minua kohtaan. Ihan helvetillinen tilanne. En tiedä onnistunko säilyttämään edes ystävyyttä... Juuri setvittiin asiaa puhelimessa, puhelinkeskustelun jälkeen lensi puhelin seinään ja hajosi tuhannen säpäleiksi. Huusin tuskaani varmaan tunnin ajan.
Älä, älä edes aloita... Peräänny kun vielä voit. Minä en tätä neuvoa silloin kuunnellut, mutta ole sinä viisaampi.
se ei johda itsessään mihinkään kiellettyihin tekoihin. Voit yhä päättää, mitä tapahtuu. Kaiken yhteydenpidon lopettaminen minimoi riskit tehokkaasti.
Päättäväisyyttä!