Wc-pytyn harjalla ei tee mitään kun hankkii...
...Domestos Thick-ainetta.
Olen aivan äimistynyt, mutta harjaa ei ole sen jälk meidän taloudessa tarvittu!!
Sitä pruutataan pöntön seinämiin ja annettaan vaikuttaa ehkä n.½h-1h ja a´vot, kaikki jäljet yms on hävinneet ja ilman että yhtään kuurataan!
Kommentit (51)
En vain ymmärrä miksi täällä aina saa kuraa niskaan, jos joku tulee kertomaan hyvästä löydöstä. Jos ekohifistelijöitä ei pesuaineet kiinnosta, pakkoko tulla ketjuun viisastelemaan. En tajua.Minä olen aidosti kiitollinen, ettei minun tarvitse itse testata kaikkia aineita, jotta löydän hyvää. Esim iolisin toivonut että jossakin olisi mainittu kuinka helkkarin karmean hajuista Cif power Cream on, niin en olisi turhaan sitä ostanut :(. Sitä ei voi käyttää.....
Ei tule millään muulla aineella wc-pöntöt, lavuaarit ja poreamme niin puhtaiksi!
että joutuu ihan hankaamaan!? Harjaa käytetään aina heti käytön jälkeen, ei jää raitoja eikä synny pinttynyttä likaa
http://www.peruspesutar.fi/fi/gallery.php?image_id=6798
Mä inhoon kuurata paskaa ja ei mies pese kakkaraitojansa pytystä.
Hyi että paska oksettaa ja voisin äkkiseltään ruikkia tuota ainetta.
Kiitos ap!
Mutta ei mua häiritse, jos sekoitetaan..oon sentään samaa mieltä ;). PS. Ja mä kyllä käytän harjaa, oli millaista myrkkyä tahansa..toisin kuin ap. Mut kertokaa mulle mikä olisi lavuaareihin hyvää ainetta? Kun tosiaan tuota Cifiä en pysty käyttämään..yh :(
Mutta ei mua häiritse, jos sekoitetaan..oon sentään samaa mieltä ;). PS. Ja mä kyllä käytän harjaa, oli millaista myrkkyä tahansa..toisin kuin ap. Mut kertokaa mulle mikä olisi lavuaareihin hyvää ainetta? Kun tosiaan tuota Cifiä en pysty käyttämään..yh :(
maailma tuhoutuu. Ymmärryksesi maailmankaikkeudesta rajoittuu omistamasi posliiniesineen sisäpintoihin.
kyseessä rehellinen paska ja sen puhdistus.
ap
pohjalla jossa vesi seisoo. Oon kokeillu kloritillakin mutta ei oo auttanu.
Missähän kaupassa tuota on, meillä on kalkkia siinä pohjalla jossa vesi seisoo. Oon kokeillu kloritillakin mutta ei oo auttanu.
jotain sellaista ainetta, millä kalkki lähtee, esim. sitruunahappoa tai etikkaa? Eivät ole myrkyllisiäkään.
että joutuu ihan hankaamaan!? Harjaa käytetään aina heti käytön jälkeen, ei jää raitoja eikä synny pinttynyttä likaa <a href="http://www.peruspesutar.fi/fi/gallery.php?image_id=6798" alt="http://www.peruspesutar.fi/fi/gallery.php?image_id=6798">http://www.peruspesutar.fi/fi/gallery.php?image_id=6798</a>
Riippuu pytystä, valitettavasti. Me mentiin ostamaan sellaiset tyylikkäät seinään kiinnitett'vät wc-pytyt remontin yhteydessä, ja niihi tarttuu kaikki. Kuuraan aineilla joka aamu niitä ja silti näyttää likaisilta illalla..
Olen tosi tarkka muuten ja eka kokeilu erikoispönttöjen kanssa. Uskokaa tai älkää, mutta ei ole puhdistuksesta kiinni. Nolottaa aina kun tulee vieraita ellen ole juuri kuurannut.
Ensi remontissa palataan taas arabialaiseen.
Tai siis lähti mutta todella nopeasti parin pissankin jälkeen jäi niihin viiruihin jäljet.
Käytin vihreessä pullossa olevaa domestosta ja harjaakin myös. Pytystä tuli tosi puhdas sen jälkeen. Mua ei harjaaminen haittaa joten nyt voin käyttää taas wcankkaa ja harjaa :) Domestosta käytän silloin tällöin. Auttaa myös viemäriin.
oikeesti rahalla ostaa jotain Cif powergeelejä tai mitä lie....
Ikänä tarvinnu T: 38v nainen 3 lasta ja mies
Poistaa virtsanhajun erittäin tehokkaasti.
Mä pesen hyvin miedolla Ecoverilla enkä edes niin usein, eikä meillä silti virtsa haise! Kerropa lisää teidän perheen wc-tavoista.
PIstätkö tuollaista myrkkyä meidän vesistöömme? Sieltä vessastahan se myrkky soljahtaa sujuvasti pois silmistä, mutta ei se silä huuhtelulla ympäristöstä häviä.
Miten ihmiset voivat olla noin laiskoja ja ajattelmattomia. Meillä käytetään harjaa ja mahdollisimman vähän aineita.
Asutaan ulkomailla ja meillä on todella kalkkipitoinen vesi, joka edistää myös kusikiven syntymistä. Vähintään kerran-pari viikossa on kuurattava mutta silti tuppaa kertymään. Tutun hotellinomistajan vinkistä hommasin suolahappoa sisältävää ainetta (jota hotellit käyttää) ja kyllä muuten lähti! Sitä kylläkin saa vain tukkukaupasta ja sen kanssa pitää olla tosi varovainen - syövyttää kankaat ja ihon.