Wc-pytyn harjalla ei tee mitään kun hankkii...
...Domestos Thick-ainetta.
Olen aivan äimistynyt, mutta harjaa ei ole sen jälk meidän taloudessa tarvittu!!
Sitä pruutataan pöntön seinämiin ja annettaan vaikuttaa ehkä n.½h-1h ja a´vot, kaikki jäljet yms on hävinneet ja ilman että yhtään kuurataan!
Kommentit (51)
tästäKIN aiheesta naiset saa tappelun tai ainakin arvostelu-ketjun aikaiseksi...
Antakaa ihmisten pestä vaikka syljellään ja kielellään pönttönsä, ei pitäisi kenenkään ryppyreikää kutitella moinen asia:D
ap
Vuosia käyttäny sitä ja wc- harja on tarpeettomana koristeena vessassa.
Kaikki sotkut toki joka käynnin jälkeen suihkutetaan ja kerran viikossa Domestos- pesu. Kyllä on raikas vessa aina:D
Tällä myös putsaa tiskialtaat, hellat ja kaikki pinttyneet liat. Ihan paras!
Domestos on hyvää ainetta järeään likaan. Paria eri pesuainetta piti kokeilla, ennen kuin siitä löytyi apu edellisten asukkaiden karmeaan kuntoon jättämään pyttyyn. Wc-harjaa käytetään meillä tarpeen tullen, jos on rannut pytyssä. Ehkä kerran kuussa käytän noita kaupan pesuaineita, kun ne loppuvat siirryn etikkaan, joka toimii hyvin.
Lorautan pikkuisen huonoksi osoittautunutta mutta hyväntuoksuista shampoota wc-harjan säiliöön. Vessa on aina raikas
Mäkin haluaisin rannut pois, mutta astmaatikkona en kestä yleensä noitten hajuja ja hajuttomalla ekoaineelle pesen -> ei vaan tuu ihan puhtaaksi...
Siis onko tässä aineessa voimakas haju??
Olen niin jämähtänyt näihin pesuaineisiin, joita ostan aina uudelleen ja uudelleen, kun uuden ostaminen pelottaa :D. Ja minä käytän kaikkia mahdollisia myrkkyjä ja paljon ;)! Teen omat ekotekoni muutoin, mutta rakastan pesuaineiden tuoksuja ja käytän niitä surutta. Aivan se ja sama mitä joku viherpiipittäjä siitä tykkää ;).Ja ps. lapset ovat ihan terveitä, ei allergioita tai astmaa.
tästäKIN aiheesta naiset saa tappelun tai ainakin arvostelu-ketjun aikaiseksi...
Antakaa ihmisten pestä vaikka syljellään ja kielellään pönttönsä, ei pitäisi kenenkään ryppyreikää kutitella moinen asia:Dap
mitähän tyhmää siinä on? Kyllähän Fairyllakin saa puhdasta kaikesta, autosta ikkuinoihin, mutta onko siinä jotain pahaa, että haluaa kokeilla eri pesuaineita :O? En ymmärrä mitä pahaa..