Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyv ä pyrstö, pyrkikää tähän.

Kommentit (63)

Vierailija
2/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskinen kankku. Onneksi on netti niin edes kerran elämässäsi näet hyvännäköisiä naisten takamuksia, oikeassa elämässä taitaa jäädä haaveeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pyrstöni on pyöreämpi kun tuo himpun verran kulmikas. t. hyväpepainen

Vierailija
4/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen suomalainen mies, jolla on hivenen näppylöitä pyllyssä ja hiukkasen vatsaakin, mutta silti olen nähnyt todella hyviä takalistoja omassa sängyssäni.

Harmittaako?

Taella on varmaan perinteinen suomalaismiehen näppyläinen läskinen kankku. Onneksi on netti niin edes kerran elämässäsi näet hyvännäköisiä naisten takamuksia, oikeassa elämässä taitaa jäädä haaveeksi.

Vierailija
5/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai luuletko etteivät naiset halua nähdä kiinteää sopusuhtaista miestä petissään? Läskit saavat vain säälistä! t. hyväpepainen

Vierailija
6/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoida ensin oma takalistosi ja vatsasi kuntoon ennen kuin tulet muita neuvomaan :)

Vierailija
7/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseen muoto kun on kaikilla yksilöllinen, niin on paljon naisia, jotka eivät tuohon pääsisi edes kymmenen vuoden säännöllisellä kuntosalitreenillä.

Vierailija
8/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne naiset taitavat olla siellä sängyssäni siksi, että olen älykäs, ei siksi, että minulla on pyykkilautavatsa. Mielestäni se on myös oikein.

Jokainen käyttää niitä avuja joita on saanut - enkä tällä suinkaan tarkoita, etteikö älykäs ihminen voisi olla erinomaisessa kunnossa.

Minulla on vain varaa valita, ja otan niitä hyväpyrstöisiä.

6

Tiedätkös, minä olen suomalainen mies, jolla on hivenen näppylöitä pyllyssä ja hiukkasen vatsaakin, mutta silti olen nähnyt todella hyviä takalistoja omassa sängyssäni.

Harmittaako?

Taella on varmaan perinteinen suomalaismiehen näppyläinen läskinen kankku. Onneksi on netti niin edes kerran elämässäsi näet hyvännäköisiä naisten takamuksia, oikeassa elämässä taitaa jäädä haaveeksi.

Vierailija
9/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heille kelpaa se älykäs vaikkakin vähemmän komea toisin kuin apn ja kumppaneiden kaltaisille miehille,, joille naisen tärkein ominaisuus on se perse...mulla on hyvä perse mut ei tulis mieleenkään esitellä sitä Tanen kaltaisille miehille petissä :D sitä paitsi tuo yksi joka mainitsee älykkyydestään ei kyllä mitenkään älykkäältä vaikuta :D

Vierailija
10/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lyhyempään suhteeseen otan muitta mutkitta sen hyväpyrstöisen, pidempi suhde vaatii puolestaan henkisesti mielenkiintoisen ja sivistyneen ihminen.

Jos joudun arpomaan kahden mielenkiintoisen ja älykkään naisen välillä, otan sen, jolla on avoimempi ja iloisempi luonne, ja jos tämä on tasan, otan luonnollisesti paremman pyrstön.

Nämä ovat jokaiselle ajattelevalle ihmiselle ilmiselviä asioita.

6

Vierailija
11/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei kukaan tarjoakaan...kunhan täällä retostelet :D tyypillinen mies!

Vierailija
12/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa uskoa, että joku nainen todella tuollaista tyyppiä pitäisi älykkäänä :D

Vierailija
13/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pyrkisi samaan tai ainakin osaisi katsoa objektiivisesti siihen omaan peiliinsä. Jos ei itsellä ole tiettyjä avuja tuskin sitä voi muiltakaan odottaa?

Vierailija
14/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vastaan annettuun kysymyksenasetteluun niin rehellisesti kuin pystyn.

Sinä taas projisoit oman alemmuudentunteesi ja tyytymättömyytesi vastauksiini vihaksi ja halveksunnaksi minun suorapuheisuuttani kohtaan, ja pyrit vihjaamaan, että en puhu totta tai liiioittelen.

En tee niin. Ei kuulu tapoihini.

Vierailija
15/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi täällä horistaan pyrstöistä?

Vierailija
16/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalooni :) siltikin huvittaa tällaiset älykääpiöiden avaukset. Mitäpä jos sinä näppyläperse tekisit sille omalle takamuksellesi jotain jotta se naisesikin saisi edes jotain katseltavaa vaikka et niin älyn lahjoillasi loistakaan.

Vierailija
17/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen naisen perse ei tee muhun vaikutusta. Mä en vertaile vaan olen ihan tyytyväinen omaan kiinteään pyrstööni eikä mulla ole mitään tarvetta miellyttää takalistollani apta :D Sä Tane vaan et herätä minkäänlaista kiinnostusta sori vaan.

Vierailija
19/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut meidän monnisilla on niin nätit pyrstöt, että Tanekin sekoaisi ne nähdessään.

Vierailija
20/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tane ei voi kun toivoa sellaista seuraavassa elämässä :D