Pahinta mitä puolisosi voi sinulle tehdä?
Mieheni on huijannut minua sekä taloudellisesti, että pettämällä. Mikä on pahinta mitä sinulle on tehty ja mitä voit antaa anteeksi. Minä en tiedä annanko tätä taloudellista huijaamista anteeksi, kun se vaikuttaa myös lasten hyvinvointiin..
Kommentit (15)
lasten fyysinen tai henkinen vahingoittaminen, sitten raiskaus ja pahoinpitely ja sitten aika liki olisi joku taloudellinen huijaus mikä veisi luottamuksen ja leivän pöydästä
jos vaikka sairastuisin vakavasti ja tarvisin sekä fyysistä että henkistä tukea.
Voiko tuollaista unohtaa ja minua kuvottaa eniten se, että mies kääntää jutun minun viakseni, kun en ole valvonut hänen toimiaan. Väkivaltaa en hyväksyisi, mutta tämähän on henkistä väkivaltaa?ap
luottamuksen pettäminen, jossa ei katusi - en voisi antaa anteeksi, koska en saisi uutta luottamusta kasvatteuksi, kun en yhtään tietäisi toistaako asian piankin
tiedäthän että avioehdon voi tehdä koska vain? teidän kannattaisi varmaan erottaa taloutenne niin ettet enää tulevaisuudessa voi joutua vastuuseen hänen mokistaan.
luottamuksen pettäminen, jossa ei katusi - en voisi antaa anteeksi, koska en saisi uutta luottamusta kasvatteuksi, kun en yhtään tietäisi toistaako asian piankin
mitä seuraavaksi, jos selitykset ovat tuota luokkaa, kuin minun miehelläni? ap
että pettäisi tai muuten jättaisi perheensä, siitä olisi todella vaikea päästä yli.
tiedäthän että avioehdon voi tehdä koska vain? teidän kannattaisi varmaan erottaa taloutenne niin ettet enää tulevaisuudessa voi joutua vastuuseen hänen mokistaan.
missä omatunto, minä olen niin rikki tästä asiasta=(
että tekisi jotain pahaa lapsille.
se avioehto, ap!
paras tehdä juristilla teidän tapauksessa, ja tärkeää että viety maistraattiin, muuten ei päde
eli satuttaisi lapsia. Tai sitten jos mies tekisi itsemurhan niin että en yhtään olisi älynnyt minkään olevan pielessä.
jolla exäni kiduttaa perhettään. Onneksi heillä on eroa kuin yöllä ja päivällä.
pahinta tuossa taloudellisessa huijaamisessa on se, että mies puolustelee tekoaan, kun minä en ole VALVONUT häntä ja että minulla on juridinen vastuu, vaikka olen luottanut siihen, että hän tekee oikein.