Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin ilman kiitoskorttia, miten sanoa asiasta?

Vierailija
18.12.2010 |

Olin ystäväni häissä viime kesänä. Olen odotellut hääkuvaa tai kiitoskorttia tms, joka yleensä kuuluu tapoihin jossain vaiheessa lähettää. Nyt huomasin facebookista ystäväni sivulta, että jotkut siellä kiittelevät saamastaan hääkuvasta ja kehuvat kuvaa. Meille ei kuitenkaan korttia ole tullut. Kyse ei enää voi olla postin viivästymisestä, kun nuo ystävät ovat saaneet korttinsa jo pari viikkoa sitten... eli ystäväni on unohtanut lähettää kortin :(.

Miten tästä asiasta voi mainita, kun en oikein viitsi sanoa, että olen kytännyt häntä facebookissa... aika noloa ystäväni kannalta tuo unohdus.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tässä viime aikoina huomannut että Itellaan ei enää voi luottaa. Vakuutusyhtiöön lähetin paksun kirjeen (sis kopioita nipun) lokakuussa eikä vieläkään perillä :-(. Eräs kirje kesti tulla lähikuapungista 3 viikkoa... Että oikeasti palvelu on huonontunut ja on totta että tuhansia lähetyksiä häviää/repeytyy lajittelussa/varastetaan jne vuosittain. Jospa sunkin kirje on kohdannut tällaisen kohtalon?

Vierailija
2/6 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun en voi oikein kysyä asiasta, kun en voisi mitenkään muuten tietää kiitoskorteista, jollen olisi lukenut ystäväni fb-sivua... noloa alkaa kyselemään, että oletko lähettänyt minulle kortin kun näköjään olet muille lähettänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on kaikille lähettänyt? Minä nimittäin annoin osan käteen ja lähetin vasta varmaan kuukausi myöhemmin loput :D

Vierailija
4/6 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säkin haluaisit nähdä heidän hääkuvat

Vierailija
5/6 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä facebookissa jotenkin näin:

"Jaa, kas kun meille ei ole vielä tullut...? ;) ;) "

Vierailija
6/6 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "Oletteko jo kiitoskortteja lähetelleet?".