G: Miksi ET osta rintaliivejäsi liiviliikkeestä?
Kommentit (53)
kyllä mä välillä ostan liiviliikkeestä, mut välillä myös stockalta tai vaikka ihan jostain marketista, jos on hyvän näköisiä. Ei mulle se ostopaikka sinänsä ole mikään kriteeri.
on enemmän valikoimaa ja hinnat kolmanneksen liiviliikkeen hinnoista. Ja samaan settiin raskii ostaa pikkaritkin, kun eivät maksa 30 euroa.
minun tissini ovat helpot. Niille löytyy täydellisen sopivat aina kun menen H&M:lle tai Lindexille. Koko on 70B joten valinnanvaraa riittää. Ja sen verran olen asiaa tutkinut että liivini tosiaan ovat oikeaa kokoa, eivät paina tai purista eikä tissit tursuile tai ympärys löpötä.
tai on, mutta käytän kaikki muuhun. Esim. ruokaan, puhelinlaskuun ja päällysvaatteisiin..ja käyn n.5 krt vuodessa baarissa :)
kun ovat liian kalliita ja "pelkään", jos siellä on sellainen myyjä, joka tulee kurkkimaan verhon raosta, en halua näytellä läskejäni, enkä edes halua kuuluttaa kenellekään rintsikoiden kokoani.
Tiesitkö, että sama liivikoko ei päde kaikissa malleissa?
Ja kaikki mallithan ei vaan sovi, oli koko mikä hyvänsä.
mutta ei se nyt mitään rakettitiedettä ole kokeilla seuraavaa mallia jompaan kumpaan suuntaan jo aloituskoko ei sovi. Kyllä siihen normaaliälyllä varustettu ihminen pystyy isommatta avuttakin. Liiviliikkeen apu on lähinnä siinä, että ne hakeee uutta sovitettavaa ilman että täytyy itse koko ajan pukea ja juosta hakeamassa.
palvelun lisäksi saa laatutavaraa eikä mitään markettihalpisritsoja...
mallisarjan, joka istuu justiinsa. Liike on lähellä, ostan yleensä ohikulkiessa parit sen sarjan liivit sovittamatta. Maksavat peräti £6, taidan olla aika onnekas!
Muiden liikkeiden tai sarjojen samankokoiset liivit eivät istu yhtä hyvin, jostain kiristää tai tursuaa aina.
kuin sillä 70B-kokoisellakin. Mun tissit on helpot. Osaan itse ottaa kokeiltavaksi eri malleja ja eri kokoja, yleensä se on 75B, mutta voi olla että 80A on sopivampi tai 70C:kin joskus. Valikoimaa on hyvin tavallisissa Lindex-Stockmann-jne liikkeissä.
Joskus olen ostanut erikoisliikkeestä, mutta en koe saavani siitä niin paljon lisähyötyä, että maksaisin perusliiveistä niin paljon enemmän. Juhliin tai jos haluan hienompaa asia on erikseen, mutta sitten hinta pompsahtaa vielä lisää.
palvelun lisäksi saa laatutavaraa eikä mitään markettihalpisritsoja...
Siellä se on ihan selvä lääketieteellinentutkimus, mutta "vaatekaupassa" odottaisin jonkinlaista varoitusta.
Tosin viimeisellä kerralla luottogynellä tuli jo hymy huuleen...vanha herra , hoitanut nuoresta pojasta asti äitiäni, saattanut sisareni maailmaan...sanoisin etttä perhegyne...
oli jo viimeisiä hetkiä töissään ehkä vähän hajamielinen..
Hän tutki rintojani ja kyseli perheen kuulumisia, ylettömän kauan lutrasi rintoja ja jaaritteli niitä ja näitä...vähän niinkuin unohtoi jutustelun keskellä räpläämään:)
minitisseihin (hädin tuskin a-kuppi) löytyy kyllä Hennesistäkin rintsikoita...
Liiviliikkeessä on kallista ja "tavallisten" vaatekuppojen laatu on mulle aivan riittävän hyvää.
Aikaisemmin olen melkein kaikki ostanut Lindexiltä, mutta nykyään Lindexin useimmissa liiveissä koot alkavat B75:stä, joka on minulle liian iso. :( Perusmalleja tietty löytyy, mutta mulle riittää yhdet perusmustat liivit ja muiden haluasin olevan nättejä ja värikkäitä.
Siksi en ole vähään aikaan ostanut liivejä ollenkaan ja nyt pitäisi ryhtyä etsimään taas...
terv. maalainen